25.09.24 Se prelungește concursul pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist principal (evidență contabilă) În baza Dispoziției nr. 132-n din 24 septembrie 2024, vicepreședintele raionului, anunță prelungirea concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de: -Specialist principal (evidență contabilă), Secția contabilitate și investiții. Scopul general al funcției: Asigurarea ținerii evidenței contabile a operațiunilor economice prin aplicarea actelor normative în vigoare în scopul asigurării întreținerii instituției. Sarcinile de bază ale funcției: - Asigurarea implementării sistemului de evidență contabilă; - Organizarea corectă a evidenței contabile în conformitate cu Normele metodologice; - Calcularea și achitarea la timp a salariilor, indemnizațiilor și altor plăți angajaților instituției; - Asigurarea întocmirii corecte și la timp a documentelor contabile și dărilor de seamă; - Păstrareadocumentelorcontabile,registrelordeevidență,abugeteloraprobate,aaltor documente, precum și predarea lor la arhivă în ordinea stabilită. Condițiile de participare la concurs: a)Deține cetățenia Republicii Moldova; b)Posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege; c)Are capacitate deplină de exercițiu; d)Nu a împlinit vârsta de 63 ani; e)Este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sunt stabilite cerințe speciale de sănătate; f)Are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă; g)În ultimii 5 ani, nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art.64 alin.(1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individul de muncă pentru motive disciplinare; h)Nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție; i)Nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitve prin care s-a dispus această interdicție; j)Nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constare al Autorității Naționale de Integritate. Cerințe specifice pentru participare la concurs: Studii:superioare, de licență sau echivalente în domeniul economico – financiar, contabil. Experiența profesională:6 luni experiență profesională în domeniu. Cunoștințe:legislația în vigoare, cunoașterea contabilității bugetare, cunoașterea modului de funcționare a autorității publice locale. Abilități:de analiză și sinteză, organizare, comunicare, lucrul cu informația și cu mijloacele tehnice de birou, de operare la calculator (Word, Excel, Power Point și Internet). Aptitudini:spirit de inițiativă, disciplină, responsabilitate, respect față de oameni, diplomație, tendință spre dezvoltare profesională și autoperfecționare continuă. Documente ce urmează a fi prezentate: -Formularul de participare (anexă la Regulamentul cu privire la ocuparea funcției publice prin concurs, aprobat prin HG nr. 201/2009); -Copia buletinului de indentitate; -Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare; -Documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative, certificat cu privire la muncă în cadrul unităților, conform art. 67 din Codul Muncii); -Copia adeverinței de recrut sau a livretului militar; -Copia certificatului de căsătorie, în caz dacă numele din diploma de studii nu corespunde cu buletinul de identitate; -Certificat medical;* -Cazierul judiciar;* -Documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar. *Certificatul medical și cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. Bibliografia concursului: Constituția Republicii Moldova; Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public; Legea nr.25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public; Legea nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal; Legea privind declararea averii și intereselor personale nr.133/2016; Legea nr.436/2006 privind administrația publică locală; Legea contabilității nr. 113/2007; Legea nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar; Hotărârea Guvernului nr. 1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar; Ordinul MF nr. 216/2015 cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar și a Normelor metodologice privind evidența contabilă și raportarea financiară în sistemul bugetar. Persoanele interesate, nu mai târziu de data de 4 octombrie 2024, ora 16.30, vor depune dosarul de concurs.. Adresa poștală: c. Coșnița r-nul Dubăsari str. Păcii, 70 (sediul Consiliului raional Dubăsari), et.3, bir.301. Persoană responsabilă–Polevoi Elena,specialistă principală,Secția management instituțional. Telefon de contact: 024844857. e-mail: djru.dubasari@gmail.com Aparatul Președintelui raionului 17.09.24 Concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior, Secția construcții Vicepreședintele raionului Dubăsari, conform Dispoziției nr. 130-n din 17 septembrie 2024, anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior, Secția construcții. Persoanele interesate nu mai târziu de data de 4 octombrie 2024, ora 16.30, depun dosarul de concurs. Adresa poștală: c. Coșnița r-nul Dubăsari str. Păcii, 70 (sediul Consiliului raional Dubăsari), et.3, bir.301. Persoană responsabilă – Polevoi Elena, specialistă principală, Secția management instituțional. Telefon de contact: 024844857, e-mail: djru.dubasari@gmail.com INFORMAȚIA cu privire la condițiile de participare la concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior, Secția construcții Scopul general al funcției: Implementarea programelor și promovarea politicilor în domeniul administrării, întreținerii, dezvoltării și modernizării drumurilor. Sarcinile de bază ale funcției: - Monitorizarea desfășurării acțiunilor și lucrărilor de întreținere și amenajare a drumurilor; - Asigurarea organizării și coordonării lucrărilor și activităților ce țin de domeniul serviciilor publice de gospodărie comunală, inclusiv a edificiilor și instituțiilor din subordine, elaborarea programului de reparație a drumurilor și justificare a cheltuielilor necesare pentru asigurarea întreținerii lor; - Elaborarea rapoartelor și informațiilor privind domeniul de activitate, precum și examinarea petițiilor organelor ierarhice superioare, autorităților publice și a cetățenilor, în vederea soluționării problemelor abordate în domeniile de întreținere a drumurilor și siguranța rutieră. Condițiile de participare la concurs:
Cerințe specifice pentru participare la concurs: Studii: superioare, de licență sau echivalente în domeniul construcțiilor, arhitectură și/sau inginerești. Experiența profesională: 3 luni experiență profesională în domeniu. Cunoștințe: legislația în domeniu, cunoașterea programului de elaborare a devizelor de cheltuieli WINSmeta, precum și specificul de activitate al autorității administrației publice locale. Abilități: de analiză și sinteză, organizare, comunicare, lucrul cu informația și cu mijloacele tehnice de birou, de operare la calculator (Word, Excel, Power Point și Internet). Aptitudini: spirit de inițiativă, disciplină, responsabilitate, respect față de oameni, diplomație, tendință spre dezvoltare profesională și autoperfecționare continuă. Documente ce urmează a fi prezentate:
*Certificatul medical și cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. Legislația în domeniul serviciului public: Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public; Legea nr.25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public; Legislația în domeniul de specialitate: Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018; Legea nr. 721/1996 privind calitatea în construcții; Legea nr. 163/2010 privind autorizarea executării lucrărilor de construcție; Legea nr. 86/2013 pentru modificarea și completarea Legii nr. 163/2010 privind autorizarea executării lucrărilor de construcție; Hotărârea Guvernului nr. 361/1996 cu privire la asigurarea calității construcțiilor; Hotărârea Guvernului nr. 285/1996 cu privire la aprobarea Regulamentului de recepție a construcțiilor și instalațiilor aferente; Legea drumurilor nr. 509/1995; Legea fondului rutier nr. 720/1996; Hotîrârea Guvernului nr. 1468/2016 privind aprobarea listelor drumurilor publice naționale și locale din Republica Moldova; Legea nr. 133/2016 privind declararea averii și intereselor personale. Aparatul Președintelui raionului 13.09.2024 Se anunță concurs pentru ocuparea funcției publice specialist superior, Secția management instituțional Președintele raionului Dubăsari, în baza Dispoziției nr. 129-n din 13 septembrie 2024 anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior, Secția management instituțional. Persoanele interesate nu mai târziu de data de 30 septembrie 2024, ora 16.30, depun dosarul de concurs. Adresa poștală: c.Coșnița r.Dubăsari str. Păcii, 70 (sediul Consiliului raional Dubăsari), et.3, bir.301. Persoană responsabilă – Polevoi Elena, specialistă principală, Secția management instituțional. Telefon de contact: 024844857 e-mail: djru.dubasari@gmail.com INFORMAȚIA cu privire la condițiile de participare la concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior, Secția management instituțional Scopul general al funcției: Asigurarea procesului de înregistrare, perfectare și elaborare a tuturor tipurilor de contracte (contracte individuale de muncă, locațiune, comodat), precum și operarea modificărilor în actele normative adoptate de Consiliul raional Dubăsari și Președintele raionului. Sarcinile de bază ale funcției: Perfectarea, înregistrarea și evidența contractelor individuale de muncă, locațiune, comodat și alte tipuri de contracte încheiate la nivel de instituție; Redactarea proiectelor de acte normative; Efectuarea sistematizării și păstrării actelor normative. Condițiile de participare la concurs:
Cerințe specifice pentru participare la concurs: Studii: superioare, de licență sau echivalente în domeniul juridic, administrare publică. Experiența profesională: 3 luni experiență profesională în domeniu. Cunoștințe: legislația în domeniu și specificul de activitate al autorității administrației publice locale. Abilități: de analiză și sinteză, organizare, comunicare, lucrul cu informația și cu mijloacele tehnice de birou, de operare la calculator (Word, Excel, Power Point și Internet). Aptitudini: spirit de inițiativă, disciplină, responsabilitate, respect față de oameni, diplomație, tendință spre dezvoltare profesională și autoperfecționare continuă. Documente ce urmează a fi prezentate:
*Certificatul medical și cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. Bibliografia concursului: Constituția Republicii Moldova; Codul muncii al Republicii Moldova nr.154/2003; Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018; Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public; Legea nr.25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public; Legea nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal; Legea privind declararea averii și intereselor personale nr.133/2016; Legea nr.436/2006 privind administrația publică locală; Legea cu privire la statutul persoanelor cu funcții de demnitate publică nr. 199/2010; Legea nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar; Legea privin transparența în procesul decizional nr.239/2008; Hotărârea Guvernului nr. 201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public; Hotărârea Guvernului nr. 1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar. Aparatul Președintelui raionului 11.09.2024 Concurs pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de specialist principal, Secția finanțe Secția finanțe anunță concurs pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de specialist principal în cadrul Serviciului elaborarea și administrarea bugetului. Scopul general al funcției: Asigurarea implementării cadrului de cheltuieli și venituri în procesul de elaborare, aprobare și executare a bugetelor unităților administrativ-teritoriale de nivelul II. Sarcinile de bază:
Condițiile de participare la concurs: Condiții de bază: a) deţine cetăţenia Republicii Moldova; b) cunoaște limba română; c) are capacitate deplină de exerciţiu; d) nu a împlinit vârsta de 63 de ani; e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sunt stabilite cerinţe speciale de sănătate; f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă; g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare; h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie; i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie. j) nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate. Cerințe specifice: Studii: superioare, de licenţă sau echivalente în domeniul economico-financiar Experienţă profesională: 1 an de experiență în domeniu Cunoştinţe:
Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail Dosarul de concurs, care conține:
Dosarele vor fi depuse nu mai târziu de data de 2 octombrie 2024, ora 17:00, la adresa: s. Coșnița, str. Păcii, Consiliul raional Dubăsari, Secția finanțe, et. II, bir.207. Tel. de contact: 0-248-44-743; E-mail: dgfdubasari@mail.ru Bibliografia concursului:
Aparatul Președintelui raionului 11.09.2024 Școala sportivă raională Dubăsari, anunță concurs pentru ocuparea funcției de director adjunct Școala sportivă raională Dubăsari, anunță concurs pentru ocuparea funcției de director adjunct. La concurs pot participa cetățeni ai Republicii Moldova, cu studii superioare universitare, având vechime în activitatea didactică de cel puțin 3 ani, nu au împlinit vârsta de 65 ani la data expirării termenului de depunere a dosarului, cunosc limba română, sunt apți din punct de vedere medical pentru exercitarea funcției, nu au antecedente penale și nu au fost concediați în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(1), lit.l), m) și n) din Codul Muncii al Republicii Moldova. Candidații pentru ocuparea funcției de director adjunct al instituției de învățământ extrașcolar vor depune dosarul, în termenul indicat, cu umătoarele acte obligatorii, conform Regulamentului cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației nr.163 din 23.03.2015:
Tel. de contact: 0-248-624,068751038 Aparatul Președintelui raionului 04.09.2024 Se anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist principal (evidență contabilă) În baza Dispoziției nr. 123-n din 4 septembrie 2024, Președintele raionului, anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de: -Specialist principal (evidență contabilă), Secția contabilitate și investiții. Scopul general al funcției: Asigurarea ținerii evidenței contabile a operațiunilor economice prin aplicarea actelor normative în vigoare în scopul asigurării întreținerii instituției. Sarcinile de bază ale funcției: - Asigurarea implementării sistemului de evidență contabilă; - Organizarea corectă a evidenței contabile în conformitate cu Normele metodologice; - Calcularea și achitarea la timp a salariilor, indemnizațiilor și altor plăți angajaților instituției; - Asigurarea întocmirii corecte și la timp a documentelor contabile și dărilor de seamă; - Păstrareadocumentelorcontabile,registrelordeevidență,abugeteloraprobate,aaltor documente, precum și predarea lor la arhivă în ordinea stabilită. Condițiile de participare la concurs: a)Deține cetățenia Republicii Moldova; b)Posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege; c)Are capacitate deplină de exercițiu; d)Nu a împlinit vârsta de 63 ani; e)Este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sunt stabilite cerințe speciale de sănătate; f)Are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă; g)În ultimii 5 ani, nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art.64 alin.(1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individul de muncă pentru motive disciplinare; h)Nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție; i)Nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitve prin care s-a dispus această interdicție; j)Nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constare al Autorității Naționale de Integritate. Cerințe specifice pentru participare la concurs: Studii:superioare, de licență sau echivalente în domeniul economico – financiar, contabil. Experiența profesională:6 luni experiență profesională în domeniu. Cunoștințe:legislația în vigoare, cunoașterea contabilității bugetare, cunoașterea modului de funcționare a autorității publice locale. Abilități:de analiză și sinteză, organizare, comunicare, lucrul cu informația și cu mijloacele tehnice de birou, de operare la calculator (Word, Excel, Power Point și Internet). Aptitudini:spirit de inițiativă, disciplină, responsabilitate, respect față de oameni, diplomație, tendință spre dezvoltare profesională și autoperfecționare continuă. Documente ce urmează a fi prezentate: -Formularul de participare (anexă la Regulamentul cu privire la ocuparea funcției publice prin concurs, aprobat prin HG nr. 201/2009); -Copia buletinului de indentitate; -Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare; -Documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative, certificat cu privire la muncă în cadrul unităților, conform art. 67 din Codul Muncii); -Copia adeverinței de recrut sau a livretului militar; -Copia certificatului de căsătorie, în caz dacă numele din diploma de studii nu corespunde cu buletinul de identitate; -Certificat medical;* -Cazierul judiciar;* -Documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar. *Certificatul medical și cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. Bibliografia concursului: Constituția Republicii Moldova; Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public; Legea nr.25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public; Legea nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal; Legea privind declararea averii și intereselor personale nr.133/2016; Legea nr.436/2006 privind administrația publică locală; Legea contabilității nr. 113/2007; Legea nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar; Hotărârea Guvernului nr. 1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar; Ordinul MFnr. 216/2015 cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar și a Normelor metodologice privind evidența contabilă și raportarea financiară în sistemul bugetar. Persoanele interesate nu mai târziu de data de 20 septembrie 2024, ora 16.30, depun dosarul de concurs. Adresa poștală: c. Coșnița r-nul Dubăsari str. Păcii, 70 (sediul Consiliului raional Dubăsari), et.3, bir.301. Persoanăresponsabilă–PolevoiElena,specialistăprincipală,Secțiamanagement instituțional. Telefon de contact: 024844857. e-mail: djru.dubasari@gmail.com Aparatul Președintelui raionului 17.07.2024 Direcția Educație Dubăsari, anunță prelungirea termenului de depunere a dosarelor la concurs pentru ocuparea funcției de director al Gimnaziului Oxentea Direcția Educație Dubăsari, anunță prelungirea termenului de depunere a dosarelor la concurs pentru ocuparea funcției de director al Gimnaziului Oxentea din satul Oxentea. La funcţia de director al instituţiei de învăţământ general poate candida persoana care întruneşte cumulativ următoarele condiţii: 1) deţine cetăţenia Republicii Moldova; 2) are studii superioare universitare; 3) are o vechime în activitate didactică de cel puţin trei ani; 5) la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vârsta de 65 ani; 6) cunoaşte limba română; 7) este aptă din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic) pentru exercitarea funcţiei; 8) nu are antecedente penale; 9) nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(1) lit.g)-r) și art. 301 alin. (1) lit. a)-b) din Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154/2003 sau destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) din Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public; 10) nu are interdicție de a ocupa funcții de conducere. Candidații pentru ocuparea funcției de director al instituției de învățământ general vor depune dosarul cu umătoarele acte obligatorii, conform Regulamentului cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației nr.163 din 23.03.2015 :
Dosarele vor fi depuse personal sau prin reprezentant, prin poștă sau prin e-mail, până la data de 31 iulie 2024inclusiv, la adresa: s. Coșnița, str. Păcii 70, Consiliul raional Dubăsari, Direcția Educație Dubăsari, et. III, sau prin e-mail: ditsdubasari@gmail.com. Persoana responsabilă de primirea actelor: Gherb Tatiana, specialistă principală tel. de contact: 0-248-44-751. Bibliografia concursului și itemii pentru testul de evaluare pot fi accesați la următorul link: http://ctice.gov.md/testarea-directorilor/resurse/ Aparatul Președintelui raionului 14. 06.2024 Se prelungește concursul pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior, Secția agricultură și cadastru Persoanele interesate nu mai târziu de data de 19 iunie 2024, ora 16.30, vor depune dosarul de concurs. Adresa poștală: c. Coșnița r-nul Dubăsari str. Păcii , 70 (sediul Consiliului raional Dubăsari), et.3, bir.301 Telefon de contact: 024844857 e-mail: djru.dubasari@gmail.com INFORMAȚIA cu privire la condițiile de participare la concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior, Secția agricultură și cadastru Scopul general al funcției: Promovarea politicii de stat în domeniul dezvoltării sectorului agro – alimentar și eficientizarea activității Consiliului raional în realizarea politicii de Stat în domeniul agrar în teritoriul raionului. Promovarea tehnologiilor performante privind creșterea producției agricole. Sarcinile de bază ale funcției: -Monitorizarea situației privind utilizarea eficientă a terenurilor agricole, inclusiv cele situate după traseul Rîbnița-Dubăsari-Tiraspol; -Contribuie la asigurarea protecției juridice a agricultorilor în procesul de activitate de sine stătător sau de arendă; -Acordarea asistenței metodologice și practice agenților economici și autorităților publice locale în problemele agrare; -Monitorizarea și evidența terenurilor cu destinație agricolă, depozitelor de păstrare și prelucrare a producției agricole, șeptelului de animale din raion. Condițiile de participare la concurs:
Cerințe specifice pentru participare la concurs: Studii: superioare, de licență în domeniul agricol sau echivalente în domeniul protecției, consolidării terenurilor și fertilizării solului. Experiența profesională: 6 luni experiență profesională în domeniu. Cunoștințe: legislația în vigoare, cunoașterea metodologiilor de consolidare a terenurilor și fertilizare a solurilor, cunoașterea modului de funcționare a autorității publice locale. Abilități: de analiză și sinteză, organizare, comunicare, lucrul cu informația și cu mijloacele tehnice de birou, de operare la calculator (Word, Excel, Power Point și Internet). Aptitudini: spirit de inițiativă, disciplină, responsabilitate, respect față de oameni, diplomație, tendință spre dezvoltare profesională și autoperfecționare continuă. Documente ce urmează a fi prezentate:
*Certificatul medical și cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. Bibliografia concursului: Constituția Republicii Moldova; Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public; Legea nr.25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public; Legea nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal; Legea privind declararea averii și intereselor personale nr.133/2016; Legea nr.436/2006 privind administrația publică locală; Codul Funciar al Republicii Moldova nr.828/1991; Codul Civil al Republicii Moldova nr.1107/2002; Hotărârea de Guvern nr. 491/2003 cu privire la subvenționarea investițiilor din Fondul național de dezvoltarea a agriculturii și mediului rural; Hotărârea de Guvern nr. 667/2010 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la pășunat și cosit. Aparatul Președintelui raionului 12.06.2024 Direcția Educație Dubăsari anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de director al IP Gimnaziul Oxentea Direcția Educație Dubăsari, anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de directoral IP Gimnaziul Oxentea. La funcţia de director al instituţiei de învăţămînt general poate candida persoana care întruneşte cumulativ următoarele condiţii: 1) deţine cetăţenia Republicii Moldova; 2) are studii superioare universitare; 3) are o vechime în activitate didactică de cel puţin trei ani; 5) la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vârsta de 65 ani; 6) cunoaşte limba română; 7) este aptă din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic) pentru exercitarea funcţiei; 8) nu are antecedente penale; 9) nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(1) lit.l), m) şi n) din Codul muncii; 10) nu are interdicție de a ocupa funcții de conducere. Candidații pentru ocuparea funcției de director al instituției de învățământ general vor depunepersonal sau prin reprezentant dosarul de concurs care va cuprinde următoarele acte obligatorii: 1.Cererea de participare la concurs (anexa nr.1 la Regulamentul cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației nr. 163 din 23.03.2015); 2. Copia actului de identitate; 3. Copia/copiile actului/actelor de studii; 4. Copiile actelor care atestă vechimea în activitatea didactică a candidatului; 5. Curriculum vitae (anexa nr.2 la Regulament); 6. Certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) și neuropsihic (eliberat de medicul psihiatru și medicul narcolog), pentru exercitarea funcției; 7. Cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere; 8. Proiectul planului de dezvoltare a instituției, pentru 5 ani în plic sigilat sau declarația pe proprierăspundereprivindprezentareaproiectuluiplanuluicu5zileînaintededata interviului; 9. Alte documente relevante: de confirmare a gradului didactic, de formare profesională continuă, de confirmare a performanțelor profesionale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naționale/internaționale, de participare la diferite programe, proiecte educaționale, publicații didactice și științifice etc. Persoana responsabilă de recepţionarea dosarelor şi furnizarea informaţiilor suplimentare referitor la organizarea concursului: Gherb Tatiana, specialistă principală, Direcția Educație Dubăsari. Tel.: 0-248-44-751. Dosarele pot fi depuse la adresa: s. Coșnița, str. Păcii 70, Consiliul raional Dubăsari, Direcția Educație, et. III, sau prin e-mail:ditsdubasari@gmail.com. Termenul limită de depunere a dosarelor la concurs:16 iulie2024, inclusiv. Bibliografia concursului și itemii pentru testul de evaluare pot fi accesați la următorul link: http://ctice.gov.md/testarea-directorilor/resurse/ Aparatul Președintelui raionului 28.05.24 Președintele raionului Dubăsari anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior, Secția agricultură și cadastru Președintele raionului Dubăsari anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de:Specialist superior, Secția agricultură și cadastru, în acest context fiind emisă și aprobată Dispoziția Președintelui nr. 58-n din 27 mai 2024. Persoanele interesate nu mai târziu de data de 11 iunie 2024, ora 16.30, depun dosarul de concurs. Adresa poștală: c. Coșnița r-nul Dubăsari str. Păcii , 70 (sediul Consiliului raional Dubăsari), et.3, bir.301 Telefon de contact: 024844857 e-mail: djru.dubasari@gmail.com INFORMAȚIA cu privire la condițiile de participare la concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior, Secția agricultură și cadastruScopul general al funcției: Promovarea politicii de stat în domeniul dezvoltării sectorului agro – alimentar și eficientizarea activității Consiliului raional în realizarea politicii de Stat în domeniul agrar în teritoriul raionului. Promovarea tehnologiilor performante privind creșterea producției agricole. Sarcinile de bază ale funcției: -Monitorizarea situației privind utilizarea eficientă a terenurilor agricole, inclusiv cele situate după traseul Rîbnița-Dubăsari-Tiraspol; -Contribuie la asigurarea protecției juridice a agricultorilor în procesul de activitate de sine stătător sau de arendă; -Acordarea asistenței metodologice și practice agenților economici și autorităților publice locale în problemele agrare; -Monitorizarea și evidența terenurilor cu destinație agricolă, depozitelor de păstrare și prelucrare a producției agricole, șeptelului de animale din raion. Condițiile de participare la concurs:
Cerințe specifice pentru participare la concurs: Studii: superioare, de licență în domeniul agricol sau echivalente în domeniul protecției, consolidării terenurilor și fertilizării solului. Experiența profesională: 6 luni experiență profesională în domeniu. Cunoștințe: legislația în vigoare, cunoașterea metodologiilor de consolidare a terenurilor și fertilizare a solurilor, cunoașterea modului de funcționare a autorității publice locale. Abilități: de analiză și sinteză, organizare, comunicare, lucrul cu informația și cu mijloacele tehnice de birou, de operare la calculator (Word, Excel, Power Point și Internet). Aptitudini: spirit de inițiativă, disciplină, responsabilitate, respect față de oameni, diplomație, tendință spre dezvoltare profesională și autoperfecționare continuă. Documente ce urmează a fi prezentate:
*Certificatul medical și cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. Bibliografia concursului: Constituția Republicii Moldova; Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public; Legea nr.25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public; Legea nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal; Legea privind declararea averii și intereselor personale nr.133/2016; Legea nr.436/2006 privind administrația publică locală; Codul Funciar al Republicii Moldova nr.828/1991; Codul Civil al Republicii Moldova nr.1107/2002; Hotărârea de Guvern nr. 491/2003 cu privire la subvenționarea investițiilor din Fondul național de dezvoltarea a agriculturii și mediului rural; Hotărârea de Guvern nr. 667/2010 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la pășunat și cosit. Aparatul Președintelui raionului |