23.09.2022 Concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de șef, Serviciul cadastru, Secția agricultură și cadastru, Aparatul Președintelui raionului În baza Dispoziției nr. 98-n din 23 septembrie 2022, emisă de vicepreședintele raionului Dubăsari se anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de șef, Serviciul cadastru, Secția agricultură și cadastru, Aparatul Președintelui raionului. Scopul general al funcției: Realizarea politicii de Stat în domeniul relațiilor funciare, cadastru, evidenței și administrării proprietății funciare publice și private. Sarcinile de bază ale funcției: Acordarea asistenței metodologice și practice autorităților publice locale, agenților economici și persoanelor fizice în problemele reglamentării relațiilorfunciare, din domeniile publice și private; Monitorizarea gestionării și evidența proprietății publice și private; Implementarea politicii statului în domeniul relațiilor funciare și cadastru; Asigurarea managementului Serviciului cadastru. Condițiile de participare la concurs:
Studii: superioare, de licență sau echivalente în domeniul relații funciare, cadastru și organizarea teritoriului sau este licențiat în drept. Experiența profesională: minimum un an experiență profesională în domeniul cadastru și organizarea teritoriului. Cunoștințe: legislația în vigoare, utilizarea eficientă a fondului funciar al raionului, întocmirea și ținerea cadastrului funciar. Abilități: de analiză și sinteză, organizare, comunicare, lucrul cu informația și cu mijloacele tehnice de birou, de operare la calculator (Word, Excel, Power Point și Internet). Aptitudini: spirit de inițiativă, disciplină, responsabilitate, respect față de oameni, diplomație, tendință spre dezvoltare profesională și autoperfecționare continuă. Documente ce urmează a fi prezentate: Copia buletinului de indentitate; Certificat medical;* Cazier juridic;* Copia carnetului de muncă sau extrasul din cont personal eliberat de CTAS; Formularul de participare (et.3 bir.301), CV; Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare; *Certificatul medical și cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. Bibliografia concursului: Constituția Republicii Moldova; Cod nr.116 din 19.07.2018, Codul administrativ al Republicii Moldova; Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public; Hotărîrea de Guvern nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public; Legea nr.25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public; Legea nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal; Legea privind declararea averii și intereselor personale nr.133/2016; Legea nr.436/2006 privind administrația publică locală; Legea nr.435/2006 privind descentralizarea administrativă; Codul Funciar nr.828/1991; Codul Civil al Republicii Moldova nr.1107/2002; Legea cadastrului bunurilor imobile, nr.1543/1998; Legea cu privire la formarea bunurilor imobile, nr.354/2004; Legea nr.1247/1992 privind reglementarea de stat a regimului proprietății funciare, cadastrul funciar de stat și monitoringul funciar; Hotărîrea de Guvern nr.24/1995 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la conținutul documentației cadastrului funciar general; Legea nr. 354/2004 cu privire la formarea bunurilor imobile; Legea nr. 29/2018 privind delimitarea proprietății publice; Hotărîrea de Guvern nr. 63/2019 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de delimitare a bunurilor imobile proprietate publică; Hotărîrea de Guvern nr. 1170/2016 pentru aprobarea Regulametului cu privire la modul de transmitere, schimbare a destinației și schimb de terenuri. Persoanele interesante nu mai tîrziu de data de20 octombrie 2022, ora 16.00, depun dosarul de concurs. Adresa poștală: c.Coșnița r.Dubăsari str.Păcii , 70 (sediul Consiliului raional Dubăsari), et.3, bir.301 Telefon de contact: 024844857 e-mail: djru.dubasari@gmail.com Aparatul Președintelui raionului 13.09.2022 Concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist, Serviciul cadastru, Secția agricultură și cadastru, Aparatul Președintelui raionului În baza Dispoziției nr. 93-n din 13 septembrie 2022, emisă de Președintele raionului Dubăsari se anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist, Serviciul cadastru, Secția agricultură și cadastru, Aparatul Președintelui raionului. Scopul general al funcției: Implementarea și promovarea politicilor și programelor în domeniul terenurilor cu destinație agricolă. Sarcinile de bază ale funcției: Contribuie la consolidarea terenurilor agricole parcelate pentru o utilizare mai eficientă a acestora, inclusiv prin metoda de cooperare, arendă, schimb de terenuri, vînzare – cumpărarea acestora; Monitorizarea situației privind utiliuzarea, fertilizarea și îmbunătățirea fertilității terenurilor cu destinație agricolă; Contribuie la asigurarea protecției juridice a agricultorilor în procesul de activitate de sine stătător sau de arendă; Monitorizarea gestionării fondului forestier, evidența terenurilor proprietate publică și privată. Condițiile de participare la concurs:
Cerințe specifice pentru participare la concurs: Studii: superioare, de licență sau echivalente în domeniul agronomiei. Experiența profesională: ar constitui un avantaj. Cunoștințe: legislația și cadrul normativ în domeniul agronomiei. Abilități: de analiză și sinteză, organizare, comunicare, lucrul cu informația și cu mijloacele tehnice de birou, de operare la calculator (Word, Excel, Power Point și Internet). Aptitudini: spirit de inițiativă, disciplină, responsabilitate, respect față de oameni, diplomație, tendință spre dezvoltare profesională și autoperfecționare continuă. Documente ce urmează a fi prezentate: Copia buletinului de indentitate; Certificat medical;* Cazier juridic;* Copia carnetului de muncă sau extrasul din cont personal eliberat de CTAS; Formularul de participare (et.3 bir.301), CV; Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare; *Certificatul medical și cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. Bibliografia concursului: Constituția Republicii Moldova; Cod nr.116 din 19.07.2018, Codul administrativ al republicii Moldova; Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public; Legea nr.25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public; Legea nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal; Legea privind declararea averii și intereselor personale nr.133/2016; Legea nr.436/2006 privind administrația publică locală; Legea nr.435/2006 privind descentralizarea administrativă; Codul Funciar nr.828/1991; Codul Civil al Republicii Moldova nr.1107/2002; a) arenda, b) locațiunea, c) schimbul, d) donație; Legea nr.1308/1997 privind prețul normativ a terenului; Legea nr.39/2006 privind inițierea unor măsuri suplimentare de susținere a activității de întreprinzător desfășurat în localitățile din stînga Nistrului; Hotărîrea de Guvern nr.455/2017 Regulamentul privind condițiile, ordinea și procedura de acordare a mijloacelor Fondului național de Subvenționare în agricultură; Legea nr.228/201 cu privire la protecția plantelor și la carantina fitosanitară; Hotărîrea de Guvern nr.1075/2007 cu privire la aprobarea Regulamentului privind consolidarea terenurilor agricole. Persoanele interesate nu mai târziu de data de 6 octombrie 2022, ora 16.00, depun dosarul de concurs. Adresa poștală: c. Coșnița r-nul Dubăsari str. Păcii , 70 (sediul Consiliului raional Dubăsari), et.3, bir.301 Telefon de contact: 024844857 e-mail: djru.dubasari@gmail.com Aparatul Președintelui raionului 18.07.2022 Direcția Învățământ General Dubăsari, anunță prelungirea termenului de depunere a dosarelor la concurs pentru ocuparea funcției de director Direcția Învățământ General Dubăsari, anunță prelungirea termenului de depunere a dosarelor la concurs pentru ocuparea funcției de director al următoarelor instituţii de învăţământ: Liceul Teoretic Doroţcaia; Liceul Teoretic „Ştefan cel Mareˮ, s. Molovata. La funcţia de director al instituţiei de învăţămînt general poate candida persoana care întruneşte cumulativ următoarele condiţii: 1) deţine cetăţenia Republicii Moldova; 2) are studii superioare universitare; 3) are o vechime în activitate didactică de cel puţin trei ani; 5) la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vîrsta de 65 ani; 6) cunoaşte limba română; 7) este aptă din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic) pentru exercitarea funcţiei; 8) nu are antecedente penale; 9) nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(1) lit.l), m) şi n) din Codul muncii. Candidații pentru ocuparea funcției de director al instituției de învățământ general vor depune dosarul, în termenul indicat, cu umătoarele acte obligatorii, conform Regulamentului cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației nr.163 din 23.03.2015 : 1. Cererea de participare la concurs (anexa nr.1 la Regulament). 2. Copia actului de identitate. 3. Copia/copiile actului/actelor de studii. 4. Copiile actelor care atestă vechimea în activitatea didactică a candidatului. 5. Curriculum vitae (anexa nr.2 la Regulament). 6. Certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) și neuropsihic (eliberat de medicul psihiatru și medicul narcolog), pentru exercitarea funcției. 7. Cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere. 8. Alte documente relevante: de confirmare a gradului didactic, de formare profesională continuă, de confirmare a performanțelor profesionale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naționale/internaționale, de participare la diferite programe, proiecte educaționale, publicații didactice și științifice etc Dosarele vor fi depuse până la data de 01.08.2022 inclusiv, la adresa: s. Coșnița, str. Păcii 70, Consiliul raional Dubăsari, Direcția învățământ general, et. III, sau prin e-mail: ditsdubasari@gmail.com.Tel. de contact: 0-248-44-751. Bibliografia concursului și itemii pentru testul de evaluare pot fi accesați la următorul link: http://ctice.gov.md/testarea-directorilor/resurse/ Aparatul Președintelui raionului 17.06.2022 ANUNȚ Direcția Învățământ General Dubăsari, anunță concurs pentru ocuparea funcției de director în următoarele instituții de învățământ general Direcția Învățământ General Dubăsari, anunță concurs pentru ocuparea funcției de director în următoarele instituții de învățământ general:
La funcţia de director al instituţiei de învăţămînt general poate candida persoana care întruneşte cumulativ următoarele condiţii: 1) deţine cetăţenia Republicii Moldova; 2) are studii superioare universitare; 3) are o vechime în activitate didactică de cel puţin trei ani; 5) la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vîrsta de 65 ani; 6) cunoaşte limba română; 7) este aptă din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic) pentru exercitarea funcţiei; 8) nu are antecedente penale; 9) nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(1) lit.l), m) şi n) din Codul muncii. Candidații pentru ocuparea funcției de director al instituției de învățământ general vor depune dosarul, în termenul indicat, cu umătoarele acte obligatorii, conform Regulamentului cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației nr.163 din 23.03.2015 :
Dosarele vor fi depuse până la data de 15 iulie 2022 inclusiv, la adresa: s. Coșnița, str. Păcii 70, Consiliul raional Dubăsari, Direcția Învățământ General, et. III, sau prin e-mail: ditsdubasari@gmail.com. Tel. de contact: 0-248-44-751. Bibliografia concursului și itemii pentru testul de evaluare pot fi accesați la următorul link: http://ctice.gov.md/testarea-directorilor/resurse/ Aparatul Președintelui raionului |