19.11.2024 Concurs pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de contabil-șef
Secția finanțe anunță concurs pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de contabil-șef.
Scopul general al funcției: Contribuirea la eficientizarea instituției prin evidenţa contabilă corectă a executării bugetului raional, implementarea politicii şi procedurilor moderne de lucru în vederea asigurării unei evidenţe contabile corecte.
Sarcinile de bază:
  1. Organizarea evidenței contabile corecte și executarea bugetului în conformitate cu legislația în vigoare;
  2. Asigurarea controlului privind corectitudinea întocmirii dărilor de seamă referitor la executarea devizelor de venituri și cheltuieli pe mijloace și fonduri speciale;
  3. Recepționarea, verificarea, generalizarea și analiza rapoartelor financiare privind executarea bugetelor și asigurarea prezentării acestora în termen organelor de resort;
  4. Asigurarea elaborării, aprobării și respectării politicii de contabilitate a autorității;
  5. Asigurarea controlului sistematic asupra executării devizelor de cheltuieli, stării decontărilor, integrității resurselor bănești și a valorilor materiale.
Condițiile de participare la concurs:
Condiții de bază:
a) deţine cetăţenia Republicii Moldova; 
b) cunoaște limba română; 
c) are capacitate deplină de exerciţiu; 
d) nu a împlinit vârsta de 63 de ani; 
e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sunt stabilite cerinţe speciale de sănătate; 
f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă; 
g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
j) nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerințe specifice:
Studii: superioare, de licenţă sau echivalente în domeniul economico-financiar.
Experienţă profesională: 3 ani de experiență în domeniu.
Cunoştinţe:
  • cunoaşterea limbii de stat şi limbii ruse la nivel avansat citit/scris/vorbit;
  • cunoaşterea unei limbi de circulație internațională;
  • cunoaşterea legislaţiei, normelor, metodologiilor din domeniul finanțelor publice;
  • cunoașterea modului de elaborare și administrare a bugetului;
  • cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
  • cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet.
Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail Dosarul de concurs, care conține:
  1. formularul de participare;
  2. copia buletinului de identitate;
  3. copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
  4. copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative;
  5. cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere.
 

Dosarele vor fi depuse nu mai târziu de data de 4 decembrie 2024, ora 17:00, la adresa: s. Coșnița, str. Păcii, Consiliul raional Dubăsari, Secția finanțe, et. II, bir.207.
Tel. de contact: 0-248-44-743; E-mail: dgfdubasari@mail.ru
Bibliografia concursului:
  • Constituția Republicii Moldova;
  • Legea nr. 158/2008 ,,Cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public”;
  • Hotărîrea Guvernului nr. 201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 158/2008 ,,Cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public”;
  • Legea nr. 25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public”;
  • Legea nr. 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
  • Legea nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional;
  • Legea nr. 436/2006 privind administraţia publică locală;
  • Legea nr.397/2003 privind finanțele publice locale;
  • Legea finanțelor publice și responsabilității bugetar fiscal nr.181/2014;
  • Legea nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
  • Hotărîrea Guvernului nr.1231/2018 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
  • Legea contabilității nr.113/2007;
  • Ordinul MFnr. 216/2015 cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar și a Normelor metodologice privind evidența contabilă și raportarea financiară în sistemul bugetar.
18.11.24 Se anunță concurs pentru funcția publică, temporar vacantă, de specialist principal
Președintele raionului Dubăsari, în conformitate cu Dispoziția nr. 175-n, din 13 noiembrie 2024, anunță concurs pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de specialist principal / specialistă principală (domeniul juridic), Secția management instituțional.
Persoanele interesate nu mai târziu de data de 29 noiembrie 2024, ora 16.30, depun dosarul de concurs.
INFORMAȚIA cu privire la condițiile de participare la concurs pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de specialist principal/specialistă principală, Secția management instituțional
Scopul general al funcției: Asigurarea asistenței juridice subdiviziunilor structurale ale Aparatului președintelui raionului, precum și reprezentarea și apărarea intereselor Consiliului raional Dubăsari, și a Președintelui raionului în fața instanțelor de judecată de toate nivelurile în modul stabilit de legislație.
Sarcinile de bază ale funcției:
Asigurarea cadrului juridic și normativ al activității Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor din cadrul Consiliului raional Dubăsari, întreprinderea măsurilor întru prevenirea încălcării legislației în vigoare;
Coordonarea activității Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor din cadrul Consiliului raional Dubăsari în elaborarea, expertizarea proiectelor actelor normative, proiectelor de contracte, examinarea litigiilor și petițiilor, acordarea ajutorului metodic și practic colaboratorilor subdiviziunilor respective în acest domeniu;
Organizarea și exercitarea controlului legalității privind îndeplinirea actelor normative elaborate de președintele raionului Dubăsari și Consiliul raional Dubăsari;
Acordarea asistenței juridice colaboratorilor Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor din cadrul Consiliului raional Dubăsari.
Condițiile de participare la concurs:
  1. Deține cetățenia Republicii Moldova;
  2. Posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
  3. Are capacitate deplină de exercițiu;
  4. Nu a împlinit vârsta de 63 ani;
  5. Este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sunt stabilite cerințe speciale de sănătate;
  6. Are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
  7. În ultimii 5 ani, nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art.64 alin.(1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  8. Nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  9. Nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitve prin care s-a dispus această interdicție;
  10. Nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerințe specifice pentru participare la concurs:
Studii: superioare, de licență sau echivalente în domeniul juridic. Studiile de masterat sau alte calificări superioare în domeniul dreptului constituie un avantaj.
Experiența profesională: 1 an experiență profesională în domeniul relevant, preferabil experiență în serviciul public.
Cunoștințe: legislația în domeniu și specificul de activitate al autorității administrației publice locale.
Abilități: de analiză și sinteză, organizare, comunicare, lucrul cu informația și cu mijloacele tehnice de birou, de operare la calculator (Word, Excel, Power Point și Internet).
 Aptitudini: spirit de inițiativă, disciplină, responsabilitate, respect față de oameni, diplomație, tendință spre dezvoltare profesională și autoperfecționare continuă.
Documente ce urmează a fi prezentate:
  • Formularul de participare (anexă la Regulamentul cu privire la ocuparea funcției publice prin concurs, aprobat prin HG nr. 201/2009);
  • Copia buletinului de indentitate;
  • Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare;
  • Documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative, certificat cu privire la muncă în cadrul unităților, conform art. 67 din Codul Muncii);
  • Copia adeverinței de recrut sau a livretului militar;
  • Copia certificatului de căsătorie, în caz dacă numele din diploma de studii nu corespunde cu buletinul de identitate;
  • Certificat medical;*
  • Cazierul judiciar;*
  • Documentele care atestă prestarea voluntariatului – în caz în care candidatul consideră necesar.
 *Certificatul medical și cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe propria răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Bibliografia concursului:
Codul muncii al Republicii Moldova nr.154/2003;
Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018;
Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
Legea nr.25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;
Legea nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal;
Legea privind declararea averii și intereselor personale nr.133/2016;
Legea nr.436/2006 privind administrația publică locală;
Legea cu privire la statutul persoanelor cu funcții de demnitate publică nr. 199/2010;
Legea privin transparența în procesul decizional nr.239/2008;
Persoanele interesate nu mai târziu de data de 29 noiembrie 2024, ora 16.30, depun dosarul de concurs.
Adresa poștală: c. Coșnița r-nul Dubăsari str. Păcii , 70 (sediul Consiliului raional Dubăsari), et.3, bir.301.
Persoană responsabilă – Polevoi Elena, specialistă principală, Secția management instituțional.
Telefon de contact: 024844857
e-mail: djru.dubasari@gmail.com
 
Consurs prelungit pentru funcția de șef/șefă, Direcția Educație, Consiliul raional Dubăsari
Vicepreședintele raionului Dubăsari, în baza Dispoziției 162-n din 31 octombrie, anunță prelungirea concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de șef/șefă, Direcția Educație, Consiliul raional Dubăsari; 
Informația privind condițiile de desfășurare a concursului este plasată pe portalul guvernamental al funcțiilor publice (www.cariere.gov.md) Dubăsari și pagina web www.dubasari.md la compartimentul posturi vacante.
24.10.24 Concurs prelungit pentru funcția vacantă la Secția construcții
Președintele raionului Dubăsari, conform Dispoziției nr. 158-n din 23 octombrie 2024, anunță prelungirea concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior, Secția construcții.
Persoanele interesate nu mai târziu de data de 4 noiembrie 2024, ora 16.30, vor depune dosarul de concurs.

Adresa poștală: c. Coșnița r-nul Dubăsari str. Păcii, 70 (sediul Consiliului raional Dubăsari), et.3, bir.301.
Persoană responsabilă – Polevoi Elena, specialistă principală, Secția management instituțional.
Telefon de contact: 024844857, e-mail: djru.dubasari@gmail.com
INFORMAȚIA cu privire la condițiile de participare la concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior, Secția construcții
Scopul general al funcției: Implementarea programelor și promovarea politicilor în domeniul administrării, întreținerii, dezvoltării și modernizării drumurilor.
Sarcinile de bază ale funcției:
- Monitorizarea desfășurării acțiunilor și lucrărilor de întreținere și amenajare a drumurilor;
- Asigurarea organizării și coordonării lucrărilor și activităților ce țin de domeniul serviciilor publice de gospodărie comunală, inclusiv a edificiilor și instituțiilor din subordine, elaborarea programului de reparație a drumurilor și justificare a cheltuielilor necesare pentru asigurarea întreținerii lor;
- Elaborarea rapoartelor și informațiilor privind domeniul de activitate, precum și examinarea petițiilor organelor ierarhice superioare, autorităților publice și a cetățenilor, în vederea soluționării problemelor abordate în domeniile de întreținere a drumurilor și siguranța rutieră.
Condițiile de participare la concurs:
  1. Deține cetățenia Republicii Moldova;
  2. Posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
  3. Are capacitate deplină de exercițiu;
  4. Nu a împlinit vârsta de 63 ani;
  5. Este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sunt stabilite cerințe speciale de sănătate;
  6. Are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
  7. În ultimii 5 ani, nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art.64 alin.(1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individul de muncă pentru motive disciplinare;
  8. Nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  9. Nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitve prin care s-a dispus această interdicție;
  10. Nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerințe specifice pentru participare la concurs:
Studii: superioare, de licență sau echivalente în domeniul construcțiilor, arhitectură și/sau inginerești.
Experiența profesională: 3 luni experiență profesională în domeniu.
Cunoștințe: legislația în domeniu, cunoașterea programului de elaborare a devizelor de cheltuieli WINSmeta, precum și specificul de activitate al autorității administrației publice locale.
Abilități: de analiză și sinteză, organizare, comunicare, lucrul cu informația și cu mijloacele tehnice de birou, de operare la calculator (Word, Excel, Power Point și Internet).
Aptitudini: spirit de inițiativă, disciplină, responsabilitate, respect față de oameni, diplomație, tendință spre dezvoltare profesională și autoperfecționare continuă.
Documente ce urmează a fi prezentate:
  • Formularul de participare (anexă la Regulamentul cu privire la ocuparea funcției publice prin concurs, aprobat prin HG nr. 201/2009);
  • Copia buletinului de indentitate;
  • Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare;
  • Documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative, certificat cu privire la muncă în cadrul unităților, conform art. 67 din Codul Muncii);
  • Copia adeverinței de recrut sau al livretului militar;
  • Copia certificatului de căsătorie, în caz dacă numele din diploma de studii nu corespunde cu buletinul de identitate;
  • Certificat medical;*
  • Cazierul judiciar;*
  • Documentele care atestă prestarea voluntariatului – în caz în care candidatul consideră necesar.
 *Certificatul medical și cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Legislația în domeniul serviciului public:
Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică  și statutul funcționarului public;
Legea nr.25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;
Legislația în domeniul de specialitate:
Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018;
Legea nr. 721/1996 privind calitatea în construcții;
Legea nr. 163/2010 privind autorizarea executării lucrărilor de construcție;
Legea nr. 86/2013 pentru modificarea și completarea Legii nr. 163/2010 privind autorizarea executării lucrărilor de construcție;
Hotărârea Guvernului nr. 361/1996 cu privire la asigurarea calității construcțiilor;
Hotărârea Guvernului nr. 285/1996 cu privire la aprobarea Regulamentului de recepție a construcțiilor și instalațiilor aferente;
Legea drumurilor nr. 509/1995;
Legea fondului rutier nr. 720/1996;
Hotîrârea Guvernului nr. 1468/2016 privind aprobarea listelor drumurilor publice naționale și locale din Republica Moldova;
Legea nr. 133/2016 privind declararea averii și intereselor personal
11.10.24 Concurs repetat!!!
Având în vedere că până la termenul limită stabilit pentru depunerea dosarelor în concursul organizat pentru ocuparea funcției de director adjunct al Școlii Sportive Raionale Dubăsari a fost depus un singur dosar și în scopul asigurării unei competiții echitabile și transparente, Școala sportivă raională Dubăsari, anunță concurs repetat pentru ocuparea funcției de director adjunct pe instruire și educație. La concurs pot participa cetățeni ai Republicii Moldova, cu studii superioare universitare, având vechime în activitatea didactică de cel puțin 3 ani, nu au împlinit vârsta de 65 ani la data expirării termenului de depunere a dosarului, cunosc limba română, sunt apți din punct de vedere medical pentru exercitarea funcției, nu au antecedente penale și nu au fost concediați în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(1), lit.l), m) și n) din Codul Muncii al Republicii Moldova. Candidații pentru ocuparea funcției de director adjunct al instituției de învățământ extrașcolar vor depune dosarul, în termenul indicat, cu următoarele acte obligatorii, conform Regulamentului cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației nr.163 din 23.03.2015 : 1. Cererea de participare la concurs (anexa nr.1 la Regulament). 2. Copia actului de identitate. 3. Copia/copiile actului/actelor de studii. 4. Copiile actelor care atestă vechimea în activitatea didactică a candidatului. 5. Curriculum vitae (anexa nr.2 la Regulament). 6. Certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) și neuropsihic (eliberat de medicul psihiatru și medicul narcolog), pentru exercitarea funcției. 7. Cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere. 8. Alte documente relevante: de confirmare a gradului didactic, de formare profesională continuă, de confirmare a performanțelor profesionale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naționale/internaționale, de participare la diferite programe, proiecte educaționale, publicații didactice și științifice etc. Dosarele vor fi depuse până la data de 25.10.2024 inclusiv, la adresa: s. Pîrîta, str. D. Cantemir100 ,sau prin e-mail: scoalasportivadubasari@gmail.com. Tel. de contact: 0-248-624,068751038
9.10.24 Se prelungește concursul pentru funcția vacantă la Secția construcții
Președintele raionului Dubăsari,  conform Dispoziției nr. 151-n din 8 octombrie 2024, anunță prelungirea concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior, Secția construcții.
Persoanele interesate nu mai târziu de data de 18 octombrie 2024, ora 16.30, depun dosarul de concurs.

Adresa poștală: c. Coșnița r-nul Dubăsari str. Păcii, 70 (sediul Consiliului raional Dubăsari), et.3, bir.301.
Persoană responsabilă – Polevoi Elena, specialistă principală, Secția management instituțional.
Telefon de contact: 024844857, e-mail: djru.dubasari@gmail.com
INFORMAȚIA cu privire la condițiile de participare la concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior, Secția construcții
Scopul general al funcției: Implementarea programelor și promovarea politicilor în domeniul administrării, întreținerii, dezvoltării și modernizării drumurilor.
Sarcinile de bază ale funcției:
- Monitorizarea desfășurării acțiunilor și lucrărilor de întreținere și amenajare a drumurilor;
- Asigurarea organizării și coordonării lucrărilor și activităților ce țin de domeniul serviciilor publice de gospodărie comunală, inclusiv a edificiilor și instituțiilor din subordine, elaborarea programului de reparație a drumurilor și justificare a cheltuielilor necesare pentru asigurarea întreținerii lor;
- Elaborarea rapoartelor și informațiilor privind domeniul de activitate, precum și examinarea petițiilor organelor ierarhice superioare, autorităților publice și a cetățenilor, în vederea soluționării problemelor abordate în domeniile de întreținere a drumurilor și siguranța rutieră.
Condițiile de participare la concurs:
  1. Deține cetățenia Republicii Moldova;
  2. Posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
  3. Are capacitate deplină de exercițiu;
  4. Nu a împlinit vârsta de 63 ani;
  5. Este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sunt stabilite cerințe speciale de sănătate;
  6. Are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
  7. În ultimii 5 ani, nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art.64 alin.(1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individul de muncă pentru motive disciplinare;
  8. Nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  9. Nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitve prin care s-a dispus această interdicție;
  10. Nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerințe specifice pentru participare la concurs:
Studii: superioare, de licență sau echivalente în domeniul construcțiilor, arhitectură și/sau inginerești.
Experiența profesională: 3 luni experiență profesională în domeniu.
Cunoștințe: legislația în domeniu, cunoașterea programului de elaborare a devizelor de cheltuieli WINSmeta, precum și specificul de activitate al autorității administrației publice locale.
Abilități: de analiză și sinteză, organizare, comunicare, lucrul cu informația și cu mijloacele tehnice de birou, de operare la calculator (Word, Excel, Power Point și Internet).
Aptitudini: spirit de inițiativă, disciplină, responsabilitate, respect față de oameni, diplomație, tendință spre dezvoltare profesională și autoperfecționare continuă.
Documente ce urmează a fi prezentate:
  • Formularul de participare (anexă la Regulamentul cu privire la ocuparea funcției publice prin concurs, aprobat prin HG nr. 201/2009);
  • Copia buletinului de indentitate;
  • Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare;
  • Documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative, certificat cu privire la muncă în cadrul unităților, conform art. 67 din Codul Muncii);
  • Copia adeverinței de recrut sau al livretului militar;
  • Copia certificatului de căsătorie, în caz dacă numele din diploma de studii nu corespunde cu buletinul de identitate;
  • Certificat medical;*
  • Cazierul judiciar;*
  • Documentele care atestă prestarea voluntariatului – în caz în care candidatul consideră necesar.
 *Certificatul medical și cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Legislația în domeniul serviciului public:
Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică  și statutul funcționarului public;
Legea nr.25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;
Legislația în domeniul de specialitate:
Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018;
Legea nr. 721/1996 privind calitatea în construcții;
Legea nr. 163/2010 privind autorizarea executării lucrărilor de construcție;
Legea nr. 86/2013 pentru modificarea și completarea Legii nr. 163/2010 privind autorizarea executării lucrărilor de construcție;
Hotărârea Guvernului nr. 361/1996 cu privire la asigurarea calității construcțiilor;
Hotărârea Guvernului nr. 285/1996 cu privire la aprobarea Regulamentului de recepție a construcțiilor și instalațiilor aferente;
Legea drumurilor nr. 509/1995;
Legea fondului rutier nr. 720/1996;
Hotîrârea Guvernului nr. 1468/2016 privind aprobarea listelor drumurilor publice naționale și locale din Republica Moldova;
Legea nr. 133/2016 privind declararea averii și intereselor personale.
9.10.24 Se prelungește concursul pentru funcția de specialist principal (evidență contabilă)
În baza Dispoziției nr. 150-n din 8 octombrie 2024, Președintele raionului, anunță prelungirea concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de: 
-Specialist principal (evidență contabilă), Secția contabilitate și investiții.
Scopul general al funcției: Asigurarea ținerii evidenței contabile a operațiunilor economice prin aplicarea actelor normative în vigoare în scopul asigurării întreținerii instituției.
Sarcinile de bază ale funcției:
- Asigurarea implementării sistemului de evidență contabilă;
- Organizarea corectă a evidenței contabile în conformitate cu Normele metodologice;
- Calcularea și achitarea la timp a salariilor, indemnizațiilor și altor plăți angajaților instituției;
- Asigurarea întocmirii corecte și la timp a documentelor contabile și dărilor de seamă;
- Păstrarea documentelor contabile, registrelor de evidență, bugetelor aprobate, altor documente, precum și predarea lor la arhivă în ordinea stabilită.
Condițiile de participare la concurs:
a)Deține cetățenia Republicii Moldova;
b)Posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
c)Are capacitate deplină de exercițiu;
d)Nu a împlinit vârsta de 63 ani;
e)Este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția
respectivă sunt stabilite cerințe speciale de sănătate;
f)Are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
g)În ultimii 5 ani, nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art.64 alin.(1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individul de muncă pentru motive disciplinare;
h)Nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
i)Nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitve prin care s-a dispus această interdicție;
j)Nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerințe specifice pentru participare la concurs:
Studii:superioare, de licență sau echivalente în domeniul economico – financiar, contabil.
Experiența profesională:6 luni experiență profesională în domeniu.
Cunoștințe:legislația în vigoare, cunoașterea contabilității bugetare, cunoașterea modului de funcționare a autorității publice locale.
Abilități:de analiză și sinteză, organizare, comunicare, lucrul cu informația și cu mijloacele tehnice de birou, de operare la calculator (Word, Excel, Power Point și Internet).
Aptitudini:spirit de inițiativă, disciplină, responsabilitate, respect față de oameni, diplomație, tendință spre dezvoltare profesională și autoperfecționare continuă.
Documente ce urmează a fi prezentate:
-Formularul de participare (anexă la Regulamentul cu privire la ocuparea funcției publice prin concurs, aprobat prin HG nr. 201/2009);
-Copia buletinului de indentitate;
-Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare;
-Documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente
confirmative, certificat cu privire la muncă în cadrul unităților, conform art. 67 din Codul Muncii);
-Copia adeverinței de recrut sau a livretului militar;
-Copia certificatului de căsătorie, în caz dacă numele din diploma de studii nu corespunde cu buletinul de identitate;
-Certificat medical;*
-Cazierul judiciar;*
-Documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar.
*Certificatul medical și cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Bibliografia concursului:
Constituția Republicii Moldova;
Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
Legea nr.25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;
Legea nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal;
Legea privind declararea averii și intereselor personale nr.133/2016;
Legea nr.436/2006 privind administrația publică locală;
Legea contabilității nr. 113/2007;
Legea nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
Hotărârea Guvernului nr. 1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
Ordinul MFnr. 216/2015 cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar și a Normelor metodologice privind evidența contabilă și raportarea financiară în
sistemul bugetar.
Persoanele interesate nu mai târziu de data de18 octombrie 2024, ora 16.30, depun dosarul de concurs.
Adresa poștală: c. Coșnița r-nul Dubăsari str. Păcii, 70 (sediul Consiliului raional Dubăsari), et.3, bir.301.
Persoană responsabilăPolevoi Elena, specialistă principală, Secția management instituțional.
Telefon de contact: 024844857. e-mail: djru.dubasari@gmail.com
9.10.24 Se anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de șef/șefă, Direcția Educație
În baza Dispoziției 149-n din 8 octombrie 2024, Președintele raionului Dubăsari anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de șef/șefă, Direcția Educație, Consiliul raional Dubăsari. 
Informația privind condițiile de desfășurare a concursului este plasată pe portalul guvernamental al funcțiilor publice (www.cariere.gov.md) Dubăsari și pagina web www.dubasari.md la compartimentul posturi vacante.
INFORMAŢIA cu privire la condițiile de participare la concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de șef/șefă, Direcția Educație, Consiliul raional Dubăsari
Scopul general al funcţiei:
Organizează și conduce activitatea Direcției Educație, exercitând prerogative de putere publică în sistemul de învățământ din raion
Sarcinile de bază:
1. Asigurarea executării prevederilor legislaţiei, hotărârilor şi dispoziţiilor ministerului de resort şi ale autorităților reprezentative ale Consiliului raional Dubăsari;
2. Determinarea orientărilor prioritare şi coordonarea elaborării politicilor locale de organizare, funcţionare şi dezvoltare a învăţământului;
3. Reprezentarea Direcției Educație Dubăsari în relaţiile cu instituţiile, organele şi organizaţiile centrale şi locale, alte persoane juridice, mediul de afaceri, societatea civilă şi persoanele fizice;
4. Organizarea activității Direcției Educației Dubăsari şi stabilirea atribuţiilor personalului din instituția dată în conformitate cu prevederile actelor interne şi ale altor acte normative în vigoare;
5. Aprobarea regulamentelor subdiviziunilor Direcției  Educație Dubăsari.
Condiţiile de participare la concurs:
a) deține cetățenia Republicii Moldova;
b) posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
c)  are capacitate deplină de exercițiu;
d) nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sunt stabilite cerințe speciale de sănătate;
f) are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
j) nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerințe specifice pentru participare la concurs:
1) deţine cetăţenia Republicii Moldova;
2) are studii de master sau superioare pre-Bologna;
3) în privința sa nu este instituită o măsură de ocrotire judiciară;
4) are experiență de cel puţin 5 ani într-o funcție de conducere în sistemul educațional sau cel puțin 5 ani într-o funcție de execuție în cadrul organului local de specialitate;
5) la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
6) posedă limba română;
7) în ultimii 3 ani, nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art.64 alin. (1) lit. a) şi b) din Legea nr. 158/2008 sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
8) nu are antecedente penale pentru infracţiuni săvârșite cu intenţie;
9) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
10) corespundere criteriului de integritate;
11) întrunește cerinţele specifice minime pentru ocuparea respectivei funcţii, stabilite în Clasificatorul unic al funcţiilor publice, aprobat prin Legea nr. 155/2011.
Bibliografia concursului:
Domeniul I Managementul sistemului educațional (strategic și organizațional)
1. Codul educației al Republicii Moldova nr.152/2014;
2. Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018;
3. Legea nr.148/2023 privind accesul la informațiile de interes public;
4. Hotărârea Guvernului nr.1042/2023 cu privire la Centrul Republican de Asistenţă Psihopedagogică;
5. Hotărârea Guvernului nr. 601/2020 cu privire la aprobarea Conceptului Sistemului informațional de management în educație;
6. Cadrul de Referință al Curriculumului Național, aprobat prin ordinul ministrului nr.432/2017;
7. Codul de etică al cadrului didactic, aprobat prin ordinul ministrului nr.861/2015;
8. Ordinul ministrului nr.1699/2023 cu privire la eficientizarea procesului de raportare și completare a documentației școlare în învățământul general;
9. Regulamentul-cadru cu privire la funcționarea consiliului de administrație al instituției de învățământ general aprobat prin ordinul ministrului nr.269/2020;
10. Ordinul ministrului nr.1074/2019 cu privire la unele acțiuni de prevenire și combatere a fenomenului plăților informale în sistemul educațional;
11. Procedura de organizare instituțională și de intervenție a lucrătorilor instituțiilor de învățământ în cazurile de abuz, neglijare, exploatare, trafic al copilului, aprobată prin ordinul ministrului nr.77/2013;
12. Raportul cu privire la evidența sesizărilor privind cazurile suspecte de abuz, bullying, neglijare, exploatare, trafic, aprobat prin ordinul ministrului nr. 1168/2022;
13. Metodologia de aplicare a Procedurii de organizare instituţională şi de intervenţie a lucrătorilor instituţiilor de învățământ preuniversitar în cazurile de abuz, neglijare, exploatare, trafic al copilului, aprobată prin ordinul ministrului nr.858/2013;
14. Regulamentul privind comunicarea între instituțiile de învățământ și mass-media în cazurile care se referă la copii, aprobat prin ordinul ministrului nr.60/2014;
15. Ghidul metodologic de guvernanță democratică a școlii în Republica Moldova, aprobat prin ordinul ministrului nr.1643/2023;
16. Standardele de calitate pentru instituţiile de învăţămînt primar şi secundar general din perspectiva școlii prietenoase copilului, aprobate prin ordinul ministrului nr.970/2013;
17. Reglementări și proceduri specifice pentru evaluarea și certificarea elevilor cu cerințe educaționale speciale incluși în instituțiile de învățământ general obligatoriu, aprobate prin ordinul ministrului nr.330/2014;
18. Instrucțiunea privind procedurile specifice de examinare a elevilor cu cerințe educaţionale speciale, aprobată prin ordinul ministrului nr.156/2015;
19. Regulamentul-cadru al Comisiei multidisciplinare intrașcolare din instituția de învățământ primar, secundar, ciclul I și II, aprobat prin ordinul ministrului nr.683/2019 ;
20. Metodologia de organizare și funcționare a Centrului de resurse pentru educația incluzivă din instituția de învățământ preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului nr.100/2015;
21. Instrucțiunea de organizare a învățământului la domiciliu, aprobată prin ordinul ministrului nr.98/2015.
Domeniul II Managementul curriculumului, organe locale de specialitate în domeniul învățământului
1. Codul educației al Republicii Moldova nr.152/2014;
2. Legea nr.330/1999 cu privire la cultura fizică și sport;
3. Regulamentul privind activitățile de susținere a elevilor capabili de performanțe înalte în învățământul general, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.1002/2023;
4. Cadrul de Referință al Curriculumului Național, aprobat prin ordinul ministrului nr.432/2017;
5. Regulamentul-tip de organizare și funcționare a instituțiilor de învățământ primar și secundar, ciclul I și II, aprobat prin ordinul ministrului nr. 235/2016;
6. Regulamentul privind evaluarea şi notarea rezultatelor învățării, promovarea şi absolvirea în învăţământul primar şi secundar, aprobat prin ordinul ministrului nr.70/2020;
7. Metodologia privind evaluarea criterială prin descriptori în învățământul primar, clasele IIV, aprobată prin ordinul ministrului nr.1468/2019;
8. Regulamentul cu privire la examenul național de bacalaureat, aprobat prin ordinul ministrului nr.47/2018;
9. Regulamentul cu privire la examenele naționale de absolvire a gimnaziului, aprobat prin ordinul ministrului nr.48/2018;
10. Metodologia de organizare și desfășurare a testării naționale în învățământul primar, aprobată prin ordinul ministrului nr.1572/2018;
11. Cadrul de referinţă al educaţiei timpurii din Republica Moldova, aprobat la Consiliul Naţional pentru Curriculum, ordinul ministrului nr.1592/2018;
12. Regulamentul-tip al instituției de educație timpurie, aprobat prin ordinul ministrului nr.254/2017.
Domeniul III Managementul resurselor umane
1. Codul muncii al Republicii Moldova nr.154/2003;
2. Legea integrității nr.82/2017;
3. Lege nr.133/2016 privind declararea averii și intereselor personale;
4. Legea nr.229/2010 privind controlul financiar public intern. 
Domeniul IV Managementul resurselor financiare
1. Codul educației al Republicii Moldova nr.152/2014;
2. Codul muncii al Republicii Moldova nr.154/2003;
3. Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
4. Hotărârea de Guvern nr. 868/2014 privind finanțarea în bază de cost standard per elev a instituțiilor de învățământ primar și secundar general din subordinea autorităților publice locale de nivelul al doilea;
5. Hotărârea de Guvern nr. 1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
6. Hotărârea de Guvern nr. 969/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea compensațiilor bănești anuale personalului de conducere şi didactic din instituțiile de învățământ general public;
7. Hotărârea de Guvern nr. 234/2005 cu privire la alimentarea elevilor.
Persoanele interesate nu mai târziu de data 28 octombrie 2024, ora 16.00, depun dosarul de concurs, care va conține:
1. Cererea de participare la concurs conform anexei nr.1 al Ordinul MEC nr. 109/2024;
2. copia actului de identitate;
3. copia/copiile actului/actelor de studii;
4. Curriculum vitae;
5. Copiile actelor care atestă vechimea în activitate a candidatului;
6. Cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere;
7. Programul de dezvoltare a sistemului educațional din raion, elaborat pentru 4 ani se va expune pe maximum 10 file.
Notă:  cazierul judiciar va fi prezentat şi anexat la dosarul de concurs în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care candidatul a fost declarat învingător al concursului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Adresa poștală: s. Coșnița, str. Păcii, 70 (sediul Consiliului raional Dubăsari), et.3, bir. 317;
Persoană responsabilă – Tatiana Gherb, specialistă principală resurse umane, Direcția Educație Dubăsari.
Telefon de contact: 024844751, e-mail: tatianagherb831@gmail.com
 
03.10.2024 Concurs prelungit pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de specialist principal al Secției finanțe
Secția finanțe anunță prelungirea concursului pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de specialist principal în cadrul Serviciului elaborarea și administrarea bugetului.
Scopul general al funcției: Asigurarea implementării cadrului de cheltuieli și venituri în procesul de elaborare, aprobare și executare a bugetelor unităților administrativ-teritoriale de nivelul II.
Sarcinile de bază:
  1. Coordonarea şi monitorizarea elaborării bugetului raional (ramura învăţământ), la partea de cheltuieli și venituri;
  2. Asigurarea controlului privind gestionarea eficientă a cheltuielilor bugetelor unităților administrativ-teritoriale de nivelul I și II;
  3. Asigurarea estimării veridice şi economic argumentată a cheltuielilor și veniturilor bugetului raional;
  4. Controlul asupra gestionarii eficiente a cheltuielilor, inclusiv a cheltuielilor de personal.
Condițiile de participare la concurs:
Condiții de bază:
a) deţine cetăţenia Republicii Moldova; 
b) cunoaște limba română; 
c) are capacitate deplină de exerciţiu; 
d) nu a împlinit vârsta de 63 de ani; 
e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sînt stabilite cerinţe speciale de sănătate; 
f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă; 
g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
j) nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerințe specifice:
Studii: superioare, de licenţă sau echivalente în domeniul economico-financiar
Experienţă profesională: 1 an de experiență în domeniu
Cunoştinţe:
  • cunoaşterea limbii de stat şi limbii ruse la nivel avansat citit/scris/vorbit;
  • cunoaşterea unei limbi de circulație internațională
  • cunoaşterea legislaţiei, normelor, metodologiilor din domeniul finanțelor publice;
  • cunoașterea modului de elaborare și administrare a bugetului;
  • cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
  • cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet.
 Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail Dosarul de concurs, care conține:
  1. formularul de participare,
  2. copia buletinului de identitate,
  3. copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
  4. copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative;
  5. cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere.
 Dosarele vor fi depuse nu mai târziu de data de 14 octombrie 2024, ora 17:00, la adresa: s. Coșnița, str. Păcii, Consiliul raional Dubăsari, Secția finanțe, et. II, bir.207.
Tel. de contact: 0-248-44-743; E-mail: dgfdubasari@mail.ru
 Bibliografia concursului:
  • Constituția Republicii Moldova;
  • Legea nr. 158/2008 ,,Cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public”;
  • Hotărârea Guvernului nr. 201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 158/2008 ,,Cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public”;
  • Legea nr. 25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public”;
  • Legea nr. 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
  • Legea nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional;
  • Legea nr. 436/2006 privind administraţia publică locală;
  • Legea nr.397/2003 privind finanțele publice locale;
  • Legea finanțelor publice și responsabilității bugetar fiscal nr.181/2014;
  • Legea nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
  • Hotărârea Guvernului nr.1231/2018 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
 
02.10.24 Concurs prelungit la funcția publică de specialist superior, Secția management instituțional
Președintele raionului Dubăsari, în baza Dispoziției nr. 142-n din 01 octombrie 2024 anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior, Secția management instituțional. Persoanele interesate nu mai târziu de data de 11 octombrie 2024, ora 16.30, vor depune dosarul de concurs.
 Adresa poștală: c.Coșnița r.Dubăsari str. Păcii, 70 (sediul Consiliului raional Dubăsari), et.3, bir.301.
Persoană responsabilă – Polevoi Elena, specialistă principală, Secția management instituțional.
Telefon de contact: 024844857
e-mail: djru.dubasari@gmail.com
INFORMAȚIA 
cu privire la condițiile de participare la concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior, Secția management instituțional
Scopul general al funcției: Asigurarea procesului de înregistrare, perfectare și elaborare a tuturor tipurilor de contracte (contracte individuale de muncă, locațiune, comodat), precum și operarea modificărilor în actele normative adoptate de Consiliul raional Dubăsari și Președintele raionului.
Sarcinile de bază ale funcției:
Perfectarea, înregistrarea și evidența contractelor individuale de muncă, locațiune, comodat și alte tipuri de contracte încheiate la nivel de instituție;
Redactarea proiectelor de acte normative;
Efectuarea sistematizării și păstrării actelor normative.
Condițiile de participare la concurs:
  1. Deține cetățenia Republicii Moldova;
  2. Posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
  3. Are capacitate deplină de exercițiu;
  4. Nu a împlinit vârsta de 63 ani;
  5. Este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sunt stabilite cerințe speciale de sănătate;
  6. Are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
  7. În ultimii 5 ani, nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art.64 alin.(1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individul de muncă pentru motive disciplinare;
  8. Nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  9. Nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitve prin care s-a dispus această interdicție;
  10. Nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerințe specifice pentru participare la concurs:
Studii: superioare, de licență sau echivalente în domeniul juridic, administrare publică.
Experiența profesională: 3 luni experiență profesională în domeniu.
Cunoștințe: legislația în domeniu și specificul de activitate al autorității administrației publice locale.
Abilități: de analiză și sinteză, organizare, comunicare, lucrul cu informația și cu mijloacele tehnice de birou, de operare la calculator (Word, Excel, Power Point și Internet).
 Aptitudini: spirit de inițiativă, disciplină, responsabilitate, respect față de oameni, diplomație, tendință spre dezvoltare profesională și autoperfecționare continuă.
Documente ce urmează a fi prezentate:
  • Formularul de participare (anexă la Regulamentul cu privire la ocuparea funcției publice prin concurs, aprobat prin HG nr. 201/2009);
  • Copia buletinului de indentitate;
  • Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare;
  • Documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative, certificat cu privire la muncă în cadrul unităților, conform art. 67 din Codul Muncii);
  • Copia adeverinței de recrut sau al livretului militar;
  • Copia certificatului de căsătorie, în caz dacă numele din diploma de studii nu corespunde cu buletinul de identitate;
  • Certificat medical;*
  • Cazierul judiciar;*
  • Documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar.
 *Certificatul medical și cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Bibliografia concursului:
Constituția Republicii Moldova;
Codul muncii al Republicii Moldova nr.154/2003;
Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018;
Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică  și statutul funcționarului public;
Legea nr.25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;
Legea nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal;
Legea privind declararea averii și intereselor personale nr.133/2016;
Legea nr.436/2006 privind administrația publică locală;
Legea cu privire la statutul persoanelor cu funcții de demnitate publică nr. 199/2010;
Legea nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
Legea privin transparența în procesul decizional nr.239/2008;
Hotărârea Guvernului nr. 201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
Hotărârea Guvernului nr. 1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
Contact
MD-4572, Republica Moldova,
raionul Dubăsari, satul Coşniţa, str. Păcii 70.

E-mail:  www.consiliudubasari@gmail.com

Posturi vacante - Title: Title general site