Istoria raionului
Harta
Simbolica
Paşaportul raionului
Cetăţeni de onoare
Patrimoniul cultural şi turistic
Raionul în mass-media
Toate proiectele de decizie propuse la ședința extraordinară votate unanim ![]() În conformitate cu art. 45 alin. (2) și (3), art. 53 alin. (1) lit. f), art. 54 alin. (1), (3) și (4) din Legea privind administrația publică locală nr. 436/2006, având în vedere necesitatea de serviciu și Dispoziția Președintelui raionului Nr. 171-n din 11 noiembrie 2024, pe data de 14 noiembrie, a fost organizată ședința extraordinară a Consiliului raional Dubăsari. Toate cele 6 proiecte de decizie propuse spre examinare au fost analizate de către comisiile de specialitate și avizate pozitiv. O singură întrebare și anume cu privire la aprobarea componenței Consiliului administrativ al IMSP Centrul de Sănătate Dubăsari, raportor fiind dl Sergiu Grigoriev, preşedintele raionului, a fost votată cu modificări. Dna Ludmila CRĂCIUN, președinta Comisiei pentru dezvoltarea socială a propus ca în componența nominală să fie introdus un membru din rândurile consilierilor raionali, dar care să dețină studii în domeniul medicinei. Urmare a vociferării propunerii respective, a fost susținută propunerea, iar dna Ina Andreev va fi membru al consiliului respectiv. La ședință au participat 25 consilieri raionali din nrul total de 27 aleși. Ședința a decurs pe o notă lucrativă și toată ordinea de zi a fost aprobată cu votul unanim: 1. Cu privire la aprobarea rețelei de instituții, rețelei de clase, contigentului de elevi în instituțiile de învățământ preuniversitar pentru anul școlar 2024 – 2025. Raportor: Larisa Braducean, şefă interimară, Direcţia educaţie. 2. Cu privire la acceptarea în comodat a unității de transport școlar, proprietate a Ministerului Educației și Cercetării al Republicii Moldova. Raportor: Larisa Braducean, şefă interimară, Direcţia educaţie. 3. Cu privire la operarea unor modificări în anexa nr. 3 la Decizia Consiliului raional Dubăsari nr. 1/11 din 12.02.2024. Raportor: Sergiu Grigoriev, preşedintele raionului. 4. Cu privire la executarea bugetului raional în semestrul I al anului 2024. Raportor: Olga Loghinova, şefă interimară Secția finanțe. 5. Cu privire la aprobarea componenței Consiliului administarativ al IMSP Centrul de Sănătate Dubăsari. Raportor: Sergiu Grigoriev, preşedintele raionului. 6. Cu privire la dispunerea măsurilor pentru luarea la evidență militară a tinerilor născuți în anul 2009 și cei de vârstă mai înaintată, care din diferite motive nu au fost anterior luați la evidență militară. Raportor: Ion Barabaș, Secția administrativ-militară. Marina LUPAȘCO, specialist superior |
Lasa un comentariu