În temeiul Dispoziţiei Preşedintelui Nr. 34-n din 11.03.2019 „Cu privire la convocarea şedinţei ordinare a Consiliului raional”, pe data de 22 martie 2019, ora 10:00, în sala mare de şedinţe a Centrului de odihnă pentru copii şi tineret - Prietenia, satul Coşniţa, se convoacă ședința ordinară a Consiliului raional cu următoarea ordine de zi:
Cu privire la executarea bugetului raional pentru anul 2018. Raportor: Gr. Policinschi, preşedintele raionului
Cu privire la examinarea raportului de activitate a Preşedintelui raionului pentru anul 2018. Raportor: Gr. Policinschi, preşedintele raionului
Cu privire la examinarea raportului de activitate a vicepreşedinţilor raionului pentru anul 2018. Raportori: M. Jimbei, Vicepreşedintele raionului domeniul social;V. Sandul, Vicepreşedintele raionului domeniul agriculturii; S. Berzan, Vicepreşedintele raionului domeniul investiţional
Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Direcţiei economie, buget şi finanţe. Raportor:L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe
Cu privire la activitatea IP „Incubatorul de Afaceri Raionul Dubăsari” pentru anul 2018 şi sarcinile prioritare pentru anul 2019. Raportor: G. Sandu, administrator Incubatorul de Afaceri Raionul Dubăsari
Cu privire la realizarea programului investiţional pentru anii 2017-2020. Raportori: E. Nicolaev, şef Direcţie construcţii gospodărie comunală şi dezvoltarea teritoriului
Cu privire la executarea Programului raional de reparaţie şi întreţinere a drumurilor publice locale pentru anul 2018. Raportor:E. Nicolaev, şef Direcţie construcţii gospodărie comunală şi dezvoltarea teritoriului
Cu privire la unile modificări în Programul raional de reparaţie şi întreţinere a drumurilor publice locale pentru anul 2019. Raportor: E. Nicolaev, şef Direcţie construcţii gospodărie comunală şi dezvoltarea teritoriului
Cu privire la includerea unei porţiuni de drum în programul drumuri bune pentru Moldova 2019. Raportor: E. Nicolaev, şef Direcţie construcţii gospodărie comunală şi dezvoltarea teritoriului
Cu privire la operarea unor modificări în Decizia nr. 05-06 din 04.12.2018 privind ”Planul local de acțiuni în domeniul eficienței energetice pentru anii 2019-2021”. Raportor: E. Nicolaev, şef Direcţie construcţii gospodărie comunală şi dezvoltarea teritoriului
Cu privire la casarea mijloacelor fixe. Raportor: V. Sandul, vicepreşedintele raionului
Cu privire la transmiterea unei unităţi de transport. Raportor:V. Sandul, vicepreşedintele raionului
Cu privire la organizarea odihnei de vară a copiilor în instituţiile de profil din teritoriul raionului Dubăsari. Raportor: L. Brăducean, şef Direcţie învăţămînt general
Cu privire la reorganizarea Gimnaziului Marcăuţi în filiale ale şcolilor de circumscripţie. Raportor:Larisa Brăducean, şef Direcţie învăţămînt general
Cu privire la reorganizarea Gimnaziului Pohrebea în filiale ale şcolilor de circumscripţie. Raportor:Larisa Brăducean, şef Direcţie învăţămînt general
Cu privire la gestionarea eficientă a fondului funciar din raion şi măsurile întreprinse în vederea organizării reglementării regimului proprietăţii funciare. Raportor:S.Guvir, şef Direcţie agricultură şi cadastru
Cu privire la schimbarea domeniului unui bun imobil. Raportor: S.Guvir, şef Direcţie agricultură şi cadastru
Cu privire la rezultatele activităţii şcolii sportive în anul 2018 şi sarcinile prioritare de activitate pentru anul 2019. Raportor: V. Nagalisov, director Şcoala sportivă raională
Cu privire la rezultatele activităţiie conomico-financiare a ÎM „COCT - Prietenia” în anul 2018 şi sarcinile prioritare de activitate în anul 2019. Raportor: N. Torpan, administrator ÎM „COCT Prietenia”; A.Stasiev, contabil şef ÎM „COCT Prietenia”
Cu privire la rezultatele activităţii economico-financiare a ÎM „Centrul stomatologic Dubăsari” în anul 2018 şi sarcinile prioritare de activitate în anul 2019 în vederea prestării serviciilor medicale calitative cetăţenilor din teritoriul raionului. Raportor: S. Ţanga, administrator ÎM „ Centrul stomatologic Dubăsari”
Cu privire la rezultatele activităţii economici-financiare a IMSP CS Dubăsari în anul 2018 şi sarcinile prioritare de activitate în anul 2019 în vederea prestării serviciilor medicale calitative cetăţenilor din teritoriul raionului şi realizării programelor raionale în domeniul sănătăţii. Raportor: A. Vinari, şef IMSP CS Dubăsari
Cu privire la aprobarea tarifierii şefului IMSP CS Dubăsari. Raportor: Gr.Policinschi, preşedintele raionului
Cu privire la operarea unor modificări în Decizia Consiliului raional nr. 06-09 din 19.12.2018 „Cu privire la aprobarea bugetului raional pentru anul 2019 în lectura II”. Raportor: L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe
Cu privire la scoaterea la licitaţie de locaţiune a Casei de odihnă a Consiliului raional. Raportor: L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe
Cu privire la reglementarea procesului de examinare a cererilor parvenite de la victimele reabilitate ale represiunilor politice. Raportor: M. Jimbei, Vicepreşedintele raionului
Cu privire la examinarea raportului anual consolidat privind controlul financiar public intern pentru anul 2017. Raportor: S. Grigoriev, secretarul Consiliului raional
Cu privire la încorporarea cetăţenilor în serviciul militar în termen, cu termen redus şi serviciul civil. Raportor: A.Reul, şef Secţia administrativ-militară Dubăsari
Cu privire la acceptul de a transmite în gestiune a unor bunuri. Raportor: M. Perciuleac, şef Direcţie cultură şi turism
Cu privire la concedierea vicepreşedintelui raionului. Raportor: Gr.Policinschi, Preşedintele raionului
Proiectele de decizii le puteţi descărca accesînd rubrica transparenţă decizională, www.dubasari.md.
Lasa un comentariu