Istoria raionului
Harta
Simbolica
Paşaportul raionului
Cetăţeni de onoare
Patrimoniul cultural şi turistic
Raionul în mass-media
Invităm societatea civilă la dezbateri publice!!! ![]() Aparatul președintelui raionului, subdiviziunile, ale căror fondator este Consiliul raional Dubăsari, anunţă desfăşurarea dezbaterilor publice asupra proiectelor de decizii care vor fi puse în discuţie la şedinţa ordinară a Consiliului raional din martie 2025. Dezbaterile publice vor avea loc pe data de 18 martie 2025, cu începere de la ora 14:30, în sala de şedinţe a Consiliului raional, et. II. În acest context, invităm cetăţenii, asociaţiile obşteşti constituite legal, managerii instituţiilor de învăţământ, primarii satelor şi comunelor, conducătorii instituţiilor medicale din raion, conducătorii serviciilor desconcentrate din teritoriu și alte părţi interesate în implicarea în procesul decizional al raionului, să participe la dezbaterile anunțate. Scopul dezbaterii publice este: - informarea publicului asupra procesului decizional din cadrul Consiliului raional Dubăsari; - asigurarea posibilităţii tuturor părţilor interesate de a participa în procesul decizional; - asigurarea transparenţei activităţii Consiliului raional, subdiviziunilor din cadrul acestuia. Atsfel, vor fi dezbătute următoarele proiecte: 1. Cu privire la activitățile pentru încorporarea cetățenilor a. n. 1998-2007 în serviciul militar în termen, cu termen redus şi serviciul civil în perioada aprilie – iulie 2025. Raportor: A. Sava, Secția administrativ-militară. 2. Cu privire la executarea Programului raional de reparație și întreținere a drumurilor publice locale de interes raional în anul 2024, finanțat din Fondul rutier. Raportor: Eudochia Nicolaev, șefa Secției construcții 3. Cu privire la organizarea odihnei de vară a copiilor şi adolescenților și măsurile de întremare a acestora în sezonul estival 2025. Raportor: Braducean Larisa, șefa Direcției educație 4. Cu privire la executarea bugetului raional pentru anul 2024. Raportor: Olga Loghinova, șefă interimară, Secția finanțe 5. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr. 1/2 din 21.01.2025 ,,Cu privire la corelarea și modificarea bugetului raional”. Raportor: Olga Loghinova, șefă interimară, Secția finanțe 6. Cu privire la activitatea IP “Incubatorul de Afaceri din raionul Dubăsari” pentru anul 2024 şi sarcinile prioritare pentru anul 2025. Raportor: Galina Sandu, administratoarea IARD 7. Cu privire la operarea unor modificări în structura și statele de personal ale Aparatului președintelui raionului și serviciilor din subordine. Raportor: Sergiu Grigoriev, președintele raionului. 8. Cu privire la aprobarea Regulamentului privind utilizarea autovehiculelor de serviciu din dotarea Consiliului raional Dubăsari, aprobarea numărului-limită și a parcursului-limită anual. Raportor: Sergiu Grigoriev, președintele raionului. 9. Cu privire la raportul de activitate a Președintelui raionului pentru anul 2024 Raportor: Sergiu Grigoriev, președintele raionului. Proiectele pot fi accesate pe pagina oficială a Consiliului raional www.dubasari.md, Secțiunea Transparență decizională, rubrica Proiecte de decizii. Propunerile la proiectele de decizie supuse dezbaterilor le puteți adresa raportorilor la telefon, sau în scris, pe adresele indicate în notele de fundamentare atașate la acestea. |
Lasa un comentariu