Convocarea Consiliului raional Dubăsari în ședință ordinară

În conformitate cu prevederile art. 45 alin. (2), (3), art. 53 și art. 54 alin. (1), (3), (4) din Legea nr. 436/2006 privind administrația publică locală, Vă aducem la cunoștință că, prin Dispoziția președintelui raionului nr. 96-n din 08.09.2025, se convoacă Consiliul raional Dubăsari în ședință ordinară, care va avea loc la data de 18 septembrie 2025, ora 14:00, în sala de ședințe, etajul 3, din incinta ÎM „Centrul de odihnă pentru copii și tineret «Prietenia»”, cu următoarea ordine de zi:
- Cu privire la activitățile pentru încorporarea cetățenilor a.n. 1998–2007 în serviciul militar în termen, cu termen redus și serviciul civil în perioada octombrie 2025 – ianuarie 2026.
Raportor: Alexandru Sava, șef Secția administrativ-militară - Cu privire la transmiterea unui lot de carte bibliotecilor din raion.
Raportor: Maria Perciuleac, șefa Secției cultură și turism - Cu privire la aprobarea rețelei de instituții, a rețelei de clase și a contingentului de elevi în instituțiile de învățământ pentru anul școlar 2025–2026.
Raportor: Larisa Braducean, șefa Direcției educație - Cu privire la transmiterea unui bun imobil.
Raportor: Larisa Braducean, șefa Direcției educație - Cu privire la executarea bugetului raional pentru semestrul I al anului 2025.
Raportor: Olga Loghinova, șefă interimară Secția finanțe - Cu privire la corelarea și modificarea bugetului raional.
Raportor: Olga Loghinova, șefă interimară Secția finanțe - Cu privire la casarea unor mijloace fixe uzate.
Raportor: Tamara Rotari, directoarea LT Holercani - Cu privire la aprobarea Programului Teritorial de Imunizări pentru anii 2025–2027.
Raportor: Liliana Petică, șefa IMSP CS Dubăsari - Cu privire la operarea unor modificări în Decizia CR nr. 5/12 din 19.12.2024 „Cu privire la aprobarea organigramei și a statelor de personal ale IMSP Centrul de Sănătate Dubăsari”.
Raportor: Liliana Petică, șefa IMSP CS Dubăsari - Cu privire la aprobarea Programului Teritorial de combatere a hepatitelor virale B, C și D pentru anii 2025–2028.
Raportor: Liliana Petică, șefa IMSP CS Dubăsari - Cu privire la aprobarea repartizării profitului net obținut de Î.M. COCT „Prietenia” în anul 2024.
Raportor: Viorica Verlan, administratoare Î.M. COCT „Prietenia” - Cu privire la aprobarea repartizării profitului net obținut de Î.M. Centrul Stomatologic Dubăsari în anul 2024.
Raportor: Dorel Andrieș, administrator Î.M. Centrul Stomatologic Dubăsari - Cu privire la aprobarea Statutului Î.M. „Centrul Stomatologic Dubăsari”.
Raportor: Dorel Andrieș, administrator Î.M. Centrul Stomatologic Dubăsari - Cu privire la transmiterea unei unități de transport către Colegiul de Ecologie din Chișinău.
Raportor: Sergiu Grigoriev, președintele raionului
Mențiuni
- Proiectele de decizii sunt anexate prezentei înștiințări și pot fi consultate pe pagina web oficială www.dubasari.md, la secțiunea Transparență decizională → Proiecte de decizii, sau pot fi ridicate de la secretarul Consiliului raional.
- Președinții comisiilor consultative vor convoca ședințele comisiilor de specialitate. Ziua și ora acestora vor fi comunicate suplimentar. La ședințele comisiilor pot participa, fără drept de vot, consilierii care nu fac parte din respectivele comisii (pct. 29 din Regulamentul privind constituirea și funcționarea Consiliului raional, aprobat prin Decizia CR nr. 5/1 din 26.12.2019).
- În conformitate cu art. 19 alin. (1) din Legea nr. 436/2006, prezența Dumneavoastră la ședință este obligatorie.
Aparatul Președintelui raionului
Lasa un comentariu