Consiliul raional Dubăsari se va întruni în ședință ordinară de lucru ![]() În temeiul art. 53, 54 ale Legii privind administraţia publică locală nr.436/2006, Legii privind descentralizarea administrativă nr.435/2006, deciziilor Consiliului raional nr. 5-1 din 26.12.2019 „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind constituirea şi funcţionarea Consiliului raional Dubăsari” şi nr. 1/3 din 20.03.20 „Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Aparatului preşedintelui raionului”, având în vedere Hotărârea Comisiei Naţionale Sănătate Publică nr. 35 din 27.11.2020, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului raional pe data de 16 decembrie 2020, ora 1300, în incinta ÎM ,,Centrul de odihnă pentru copii şi tineret ,,Prietenia”, cu următoarea ordine de zi: 1. Cu privire la asigurarea măsurilor de protecţie a populaţiei şi bunurilor materiale în caz de pericol sau declanşare a situaţiilor excepţionale, incendiilor pe teritoriul raionului. Raportor: S. Gatman, şef Secţie situaţii excepţionale. 2. Cu privire la realizarea Planului de măsuri pentru implementarea Strategiei raionale de dezvoltare a domeniului tineret în anul 2019- 2020. Raportor: M. Perciuleac, şef Secţie cultură şi turism. 3. Cu privire la rezultatele inventarierii bunurilor mobile şi imobile ale Consiliului raional. Raportor: M. Jimbei, secretarul Consiliului raional. 4. Cu privire la licitaţia de vânzare a unor unităţi de transport. Raportor: A. Vinari, şef Centru Sănătate Dubăsari. 5. Cu privire la rezultatele controlului Inspecţiei financiare la ÎM COCT ,,Prietenia”. Raportor: N. Torpan, administrator ÎM COCT Prietenia. Coraportor: A. Stasev, contabil. 6. Cu privire la reglementarea activităţii ÎM COCT Prietenia. Raportor: S. Grigoriev, vicepreşedintele raionului. 7. Cu privire la rezultatele inspectării financiare în cadrul Consiliului raional. Raportor: Ec. Moiseev, şef Secţie administrativ financiară. Coraportori:L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe. G. Berzan, şef Secţie juridică şi resurse umane. 8. Cu privire la executarea bugetului raional pentru I semestru al anului 2020. Raportor: L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe. 9. Cu privire la aprobarea Planului de Dezvoltare Economică a raionului pentru anii 2021-2023, în cadrul proiectului ,,Primarii pentru Creşterea Economică”. Raportor: D. Popa, vicepreşedintele raionului. 10. Cu privire la semnarea unor acorduri de cooperare. Raportor: S. Grigoriev, vicepreşedintele raionului. 11. Cu privire la aprobarea graficului concediilor de odihnă anuale. Raportor: G. Berzan, şef Secţie juridică şi resurse umane. 12. Cu privire la situaţia creată în sectorul agrar din raion în anul curent şi măsurile de redresare a acesteia. Raportor: S. Guvir, şef Secţie agricultură şi cadastru. 13. Cu privire la operarea unor modificări în Programul raional de reparaţie şi întreţinere a drumurilor publice locale pentru anul 2020. Raportor: E. Nicolaev, şef Secţie construcţii şi dezvoltarea teritoriului. 14. Cu privire la aprobarea Programului de reparaţie şi întreţinere a drumurilor locale de interes raional pentru anul 2021. Raportor: E. Nicolaev, şef Secţie construcţii şi gospodărie comunală. 15. Cu privire la măsurile de pregătire a instituţiilor, întreprinderilor şi obiectivelor de menire socială din raion pentru funcţionarea eficientă în perioada de toamnă - iarnă 2020-2021. Raportor: Gr. Filipov, preşedintele raionului. 16. Cu privire la Notificarea de către Oficiul Teritorial al Cancelariei de Stat a Deciziei Consiliului raional nr.3/15 din 04.09.2020. Raportor: M. Jimbei, secretarul Consiliului raional. 17. Cu privire la aprobarea unui proiect investiţional. Rapotor: S. Grigoriev, vicepreşedintele raionului. 18. Cu privire la aprobarea organigramei şi statelor de personal ale Aparatului preşedintelui raionului şi ale altor subdiviziuni din subordinea Consiliului raional. Raportor: G. Berzan, şef Secţie juridică şi resurse umane. 19.. Cu privire la aprobarea bugetului raional pentru anul 2021 în prima lectură. Raportor: L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe. 20. Cu privire la trecerea în evidenţa militară a tinerilor născuţi în anul 2005 şi cei de vârstă mai înaintată care din diferite motive nu au fost anterior trecuţi în evidenţa militară. Raportor: A. Reul, şef Secţie administrativ-militară. 21. Cu privire la aprobarea Programului de activitate al Consiliului raional Dubăsari pentru anul 2021. Raportor: M. Jimbei, secretarul Consiliului raional. 22. Cu privire la modificarea bugetului. Raportor: L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe. 23. Cu privire la aprobarea bugetului raional pentru anul 2021 în lectura a doua. Raportor: L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe. 24. Cu privire la acordarea premiului anual. Raportor: Ec. Moiseev, şef Secţie administrativ financiară. Proiectele de decizie sunt publicate pe pagina web a raionului www.dubasari.md. |
Lasa un comentariu