Istoria raionului
Harta
Simbolica
Paşaportul raionului
Cetăţeni de onoare
Patrimoniul cultural şi turistic
Raionul în mass-media
Consiliul raional Dubăsari se convoacă în ședință ordinară În conformitate cu prevederile art. 45, 53 din Legea 436/2006 privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare, Vă aducem la cunoştinţă, că prin Dispoziţia preşedintelui raionului Nr.08-n din 28.01.2021, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului raional, care va avea loc pe data de 05 februarie 2021, ora 1400 în incinta ÎM ,,Centrul de odihnă pentru copii şi tineret ,, Prietenia”, cu următoarea ordine de zi: 1. Cu privire la asigurarea măsurilor de protecţie a populaţiei şi bunurilor materiale în caz de pericol sau declanşare a situaţiilor excepţionale, incendiilor pe teritoriul raionului. Raportor: S. Gatman, şef Secţie situaţii excepţionale 2. Cu privire la rezultatele inventarierii bunurilor mobile şi imobile ale Consiliului raional. Raportor: M. Jimbei, secretarul Consiliului raional 3. Cu privire la aprobarea bugetului raional pentru anul 2021 în prima lectură. Raportor: L.Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe 4. Cu privire la situaţia creată în sectorul agrar din raion în anul 2020 şi măsurile de redresare a acesteia. Raportor: S. Guvir, şef Secţie agricultură şi cadastru 5. Cu privire la acceptarea transmiterii unității de transport de model Skoda Octavia, anul producerii 2006, din proprietate publică a statului în proprietate publică a Consiliului raional. Raportor: V. Berzan, specialist principal, Secţia juridică şi resurse umane 6. Cu privire la aprobarea Programului de reparaţie şi întreţinere a drumurilor locale de interes raional pentru anul 2021. Raportor: E. Nicolaev, şef Secţie construcţii şi gospodărie comunală 7. Cu privire la aprobarea bugetului raional pentru anul 2021 în lectura a doua. Raportor: L.Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe 8. Cu privire la licitaţia de vânzare a unor unităţi de transport. Raportor: A.Vinari, şef Centru Sănătate Dubăsari 9. Cu privire la examinarea notificărilor Oficiului Teritorial Chișinău al Cancelariei de Stat după cum urmează: 9.1 Cu privire la examinarea Notificării nr. 1304/OT4-133 din 18.01.2021 privind Decizia nr. 4/1 din 16.12.2020 ,,Cu privire la constituirea Comisiei de concurs pentru ocuparea funcțiilor publice”; 9.2 Cu privire la examinarea Notificării nr. 1304/OT4-137 din 19.01.2021 privind Decizia nr. 4/2 din 16.12.2020 ,,Cu privire la aprobarea componenței consiliului de administrare și a consiliilor administrative a unor instituții publice”; 9.3 Cu privire la examinarea Notificării nr. 1304/OT4-134 din 18.01.2021 privind Decizia nr. 4/10 din 16.12.2020 ,,Cu privire la aprobarea organigramei și statelor de personal ale Aparatului președintelui raionului și ale altor subdiviziuni din subordinea Consiliului raional”; 9.4 Cu privire la examinarea Notificării nr. 1304/OT4-169 din 22.01.2021 privind Decizia nr. 1/2 din 11.02.2021 ,,Cu privire la acordarea unor împuterniciri”; 9.5 Cu privire la examinarea Notificării nr. 1304/OT4-165 din 21.01.2021 privind Decizia nr. 1/6 din 11.02.2021 ,,Cu privire la suspendarea din funcția de Președinte de raion a dlui Grigore Filipov”; 9.6 Cu privire la examinarea Notificării nr. 1304/OT4-176 din 22.01.2021 privind Decizia nr. 1/7 din 11.02.2021 ,,Cu privire la aprobarea unui proiect investițional”. Raportor: M. Jimbei, secretarul Consiliului raional Proiectele de decizii le puteţi consulta, descărca accesând rubrica transparenţă decizională, www.dubasari.md. Secția administrație și servicii publice |
Lasa un comentariu