Istoria raionului
Harta
Simbolica
Paşaportul raionului
Cetăţeni de onoare
Patrimoniul cultural şi turistic
Raionul în mass-media
Consilierii raionali aleși în mandatul 2019-2023 s-au întrunit în ultima ședință de lucru ![]() În temeiul art. 45, al. (3), art. 53, 54 din Legea privind administraţia publică locală nr. 436/2006, cu modificările și completările ulterioare, și în baza Dispoziției Președintelui raionului Dubăsari nr. 108-n din 13 noiembrie 2023, la data de 16 noiembrie 2023, ora 1100, în sala mare de ședințe a Consiliului raional, etajul II, a fost convocată şedinţa extraordinară a Consiliului raional. La ședință din numărul total de 27 de consilieri, s-au prezentat 23. Președinte al ședinței a fost ales ,cu votul unanim al consilierilor prezenți, dl Valeriu Driga. Ședința a debutat cu onorarea imnului de stat. Inițial, pentru ședința dată, au fost puse în discuție 9 proiecte de decizie, care au fost analizate în cadrul comisiilor de specialitate. În urma propunerilor parvenite din partea consilierilor ordinea de zi a fost suplinită cu încă un proiect de decizie ,,Cu privire la numirea în funcție”, fiind cu numărul 10. Conform proiectului dat, dna Liliana Petică a fost numită în funcție de șef IMSP Centrul de Sănătate Dubăsari pentru o perioadă de 5 ani, fiind câștigătoarea concursului organizat anterior. 1. Cu privire la aprobarea reţelei de instituţii, reţelei de clase, contingentului de elevi în instituţiile de învăţământ preuniversitar pentru anul şcolar 2023-2024. Raportor: T. Iavița, șef adjunct DÎG 2. Cu privire la transmiterea unor bunuri. Raportor: T. Iavița, șef adjunct DÎG 3. Cu privire la operarea unor modificări la Programului raional de reparaţie şi întreţinere a drumurilor publice locale de interes raional pentru anul 2023, finanțat din Fondul rutier. Raportor: E. Nicolaev, șef SCGCDT 4. Cu privire la evaluarea masei lemnoase. Raportor: E. Nicolaev, șef SCGCDT 5. Cu privire la transmiterea unui bun imobil.Raportor: M. Perciuleac, șef SCT 6. Cu privire la corelarea, rectificarea bugetului. Raportor: L. Cazac, șef DEBF 7. Cu privire la măsurile necesare pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 256/2023 (reforma sistemului de asistență socială ,,RESTART”). Raportor: E. Botnari, șef DASPF 8. Cu privire la acordarea indemnizației unice la expirarea mandatului alesului local. Raportor: M. Jîmbei, secretara Consiliului raional 9. Cu privire la darea în locațiune a unor încăperi. Raportor: Gr. Filipov, Președintele raionului. Cu votul majorității consilierilor, cu operarea și adăugarea unor modificări, toate cele 10 proiecte de decizie, incluse pe ordinea de zi, au fost susținute. Marina LUPAȘCO, specialist superior |
Lasa un comentariu