Istoria raionului
Harta
Simbolica
Paşaportul raionului
Cetăţeni de onoare
Patrimoniul cultural şi turistic
Raionul în mass-media
A fost reluat procesul de selectare și înregistrare a cererilor de muncă în Israel ![]() Secția ocupare a forței de muncă Dubăsari Vă informează, că începând cu data de 26.02.2021 a reluat procesul de selectare şi înregistrare a cererilor din partea cetăţenilor raionului cu privire la angajarea şi pleacarea peste hotare la muncă pe baza Acordului încheiat între R. Moldova şi Statul Israel cu privire la angajarea temporară a lucrătorilor din Republica Moldova în anumite sectoare din Statul Israel. Obiectivul Acordului: asigurarea unui proces de angajare legal, echitabil, transparent şi bine informat pentru cetăţenii R. Moldova, care vor fi angajați temporar în Statul Israel. Procesul include mai multe etape: depunerea cererii de către solicitant la STOFM, acceptul PIBA de a participa la examinarea profesională, examenul profesional, selecția aleatoare computerizată, examinarea medicală, depunerea dosarului pentru obținerea vizei B1 cu scop de muncă, plecarea. În mediu, procesul de derulare a etapei durează 5-6 luni. Candidaţii trebuie să corespundă următoarelor cerinţe: - să fie cetăţean al Republicii Moldova; - să aibă vârsta cuprinsă între 25-50 ani; - să nu fi lucrat niciodată anterior în Israel; - să nu aibă rude de primul grad care lucrează în Israel (cu excepţia fraţilor); - să nu aibă antecedente penale; - să corespundă medical şi fizic pentru munca intensivă în aer liber, în condiţiile climaterice din Israel, inclusiv lucru la înălţime. Astfel sunt solicitaţi specialişti în următoarele domenii: 1. LUCRĂTOR ÎN COFRAJ (dulgher); 2. ARMATURIER – îndoirea fierului, sudarea oţelului; 3. PLĂCĂTOR CU PLĂCI – acoperirea podelelor şi pereţilor cu faianţă; 4. TENCUITOR. Pentru primele trei profiluri cunoaşterea citirii planurilor de construcţii este obligatorie. Înregistrarea candidaților va fi efectuată în baza cererii depuse la STOFM cu anexarea următoarelor documente în original și copie: - Buletin de identitate; - Pașaport (în cazul în care candidatul deține pașaport); - Buletin de identitate sau pașaportul soției (dacă este cazul); - Certificatul de căsătorie sau divorț (dacă este cazul). Ținând cont de situația epidemiologică cauzată de pandemia COVID-19, cetățenii pot transmite on-line actele menționate, ca ulterior să primescă cerere de înregistrare. Adresa de email pentru expedierea actelor: stofm.dubasari@anofm.md Pentru informaţii suplimentare apelaţi la STOFM Dubăsari (0248-52-462). |
Lasa un comentariu