Abordarea problemelor, rezolvări şi soluţii Vineri, 28 februarie 2020, în incinta gimnaziului Ustia s-a organizat şi desfăşurat o şedinţă – seminar ordinară cu participarea managerilor şcolari şi a directorilor adjuncţi pentru instruire din cadrul instituţiilor de învăţământ preuniversitar. Doamna Braducean Larisa, şef Direcţie, Învăţământ General, Dubăsari a prezidat şedinţa şi a propus pentru vot de a fi abordate următoarele întrebări din „Ordinea de zi”: 1. Cu privire la organizarea pretestărilor în instituţiile de învăţământ general. Raportor - Tolstenco Violeta 2. Cu privire la formarea continuă a personalului didactic. Raportor - Iaviţa Tatiana 3. Cu privire la stipulările Ordinului MECC Nr. 70 privitor la aprobarea Regulamentului privind evaluarea şi notarea rezultatelor învăţării, promovarea şi absolvirea în învăţământul primar şi secundar. Raportor - Tolstenco Violeta 4. Cu privire la atestarea cadrelor didactice şi manageriale. Raportor - Iaviţa Tatiana 5. Cu privire la depunerea declaraţiei de avere şi interese personale a cadrelor de conducere. Raportor - Iepure Tatiana 6. Cu privire la corectitudinea implementării a actelor normative incluzive. Raportor - Lungu Tatiana 7. Cu privire la debirocratizarea şi eficientizarea procesului de documentare şi raportare în învăţământul general: 7.1 Nomenclatorul documentaţiei şcolare în instituţiile de învăţământ general. 7.2 Instrucţiunea cu privire la repartizarea temelor pentru acasă. 7.3 Metodologia cu privire la repartizarea timpului de muncă a personalului din instituţiile de învăţământ general. Raportor - Isaicul Svetlana Direcţia Învăţământ General, Dubăsari aduce mulţumiri doamnei Tomaş Valentina pentru asigurarea bunei desfăşurări a şedinţei – seminar. Violeta Nakai – Tolstenco, şef Secţie politici educaţionale şi management economic |
Lasa un comentariu