Istoria raionului
Harta
Simbolica
Paşaportul raionului
Cetăţeni de onoare
Patrimoniul cultural şi turistic
Raionul în mass-media
Consiliul raional Dubăsari se convoacă în ședință extraordinară de lucru În temeiul art.45, al.(3), art. 53, 54 din Legea privind administraţia publică locală nr. 436/2006, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere demersul semnat de 14 consilieri raionali, se convoacă şedinţa extraordinară a Consiliului raional pe data de 21.09.2021, ora 1400, în incinta Î.M. COCT Prietenia, s. Coșnița, cu următoarea ordine de zi: 1. Cu privire la restabilirea dlui Sergiu Grigoriev în funcția de vicepreședinte al raionului Dubăsari Raportor: G. Berzan, șef Secție juridică și resurse umane 2. Cu privire la raportul de activitate al vicepreședintelui raionului Dubăsari, Dmitri Popa în perioada 2020-2021 Raportor: D. Popa, vicepreședintele raionului 3. Cu privire la raportul de activitate al vicepreședintelui raionului Dubăsari, Sergiu Grigoriev în perioada 2020-2021 Raportor: S. Grigoriev, vicepreședintele raionului 4. Cu privire la eliberarea din funcție a vicepreședintelui raionului Dubăsari, Sergiu Grigoriev Raportor: Gr. Filipov, președintele raionului 5. Cu privire la eliberarea din funcție a vicepreședintelui raionului Dubăsari, Dmitri Popa Raportor: Gr. Filipov, președintele raionului 6. Cu privire la alegerea vicepreședintelui raionului, responsabil de domeniul social Raportor: Gr. Filipov, președintele raionului 7. Cu privire la alegerea vicepreședintelui raionului, responsabil de domeniul investiții, agricultură și industrie Raportor: Gr. Filipov, președintele raionului 8. Cu privire la operarea unor modificări în Programul raional de reparație și întreținere a drumurilor publice locale de interes raional pentru anul 2021, finanțat din Fondul rutier Raportor: E. Nicolaev, șef Secție construcții, gospodărie comunală și dezvoltarea teritoriului 9. Cu privire la rectificarea bugetului raional Raportor: L. Cazac, șef Direcție economie, buget și finanțe 10. Cu privire la activitățile pentru încorporarea tinerilor a. n. 1994-2003 în serviciul militar în termen, cu termen redus și serviciul civil în aprilie – iulie 2021 și septembrie 2021 – ianuarie 2022 Raportor: A. Reul, șef Secție administrativ-militară 11. Cu privire la executarea bugetului raional pentru semestrul I al anului 2021 Raportor: L. Cazac, șef Direcție economie, buget și finanțe 12. Cu privire la acordul de transmitere în proprietatea publică a Consiliului raional a unor bunuri Raportor: S. Isaicul, șef Centrul metodic, DÎG 2. Secretarul Consiliului raional, de comun cu Secția administrație și servicii publice, vor asigura organizarea ședinței Consiliului raional, cu respectarea strictă a măsurilor de sănătate publică și a instrucțiunii privind prevenirea infecției COVID-19. 3. Prezenta dispoziție se aduce la cunoștință publică și intră în vigoare la date includerii în Registrul de stat al actelor locale. Proiectele de decizie pot fi accesate pe pagina oficială www.dubasari.md la secțiunea transparență decizională. |
Lasa un comentariu