EnRoРу
14 decizii au fost adoptate în cadrul ședinței ordinare a Consiliului raional Dubăsari din 16 decembrie
14 decizii au fost adoptate în cadrul ședinței ordinare a Consiliului raional Dubăsari din 16 decembrie

La data de 16 septembrie curent, Consiliul raional Dubăsari, s-a întrunit în ședință ordinară de lucru. La ședință au fost prezenți toți cei 27 de consilieri raionali validați.  În debutul ședinței dna Maria JIMBEI, Secretarul Consiliului raional Dubăsari a prezentat pe dl Vasile NIRCA, căruia i s-a atribuit mandatul de consilier raional în Consiliul raional Dubăsari, ca candidat supleant de pe lista Partidului Politic PSRM.
După onorarea drapelului de stat, pentru a prezida şedinţa, cu majoritatea voturilor celor prezenţi, a fost ales în calitate de preşedinte al şedinţei dl Grigore POLICINSCHI.
Pe ordinea de zi, în conformitate cu Dispoziția președintelui raionului nr.149-n din 4 decembrie 2020, inițial au fost propuse 24 de chestiuni. Ulterior, a fost votată o nouă ordine de zi a ședinței  cu următoarele  chestiuni:
1. Cu privire la aprobarea unui proiect investiţional.Raportor: S.Grigoriev, vicepreşedintele raionului
2. Cu privire la constituirea Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiilor publice Raportor: P.Rusu, consilier raional
3. Cu privire la aprobarea componenţei consiliului de coordonare şi a consiliilor administrative a unor instituţii publice. Raportor: N.Gazea, consilier raional
4. Cu privire la licitaţia de vânzare a unor unităţi de transport.Raportor: A.Vinari, şef Centru Sănătate Dubăsari
5. Cu privire la trecerea în evidenţa militară a tinerilor născuţi în anul 2005 şi cei de vârstă mai înaintată care din diferite motive nu au fost anterior trecuţi în evidenţa militară.Raportor: A.Reul, şef Secţie administrativ-militară
6. Cu privire la semnarea unor acorduri de cooperare.Raportor: Gr.Policinschi, preşedintele Comisiei consultative de specialitate pentru dezvoltarea sectorului asociativ, relaţiilor transfrontaliere şi mass-media.
7. Cu privire la modificarea/corelarea bugetului raional.Raportor: L.Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe.
8. Cu privire la rezultatele inspectării financiare în cadrul Consiliului raional.Raportor: E.Moiseev, şef Secţie administrativ financiară Coraportori: L.Cazac, şef Direcţie, economie, buget şi finanţe, G.Berzan, şef Secţie juridică şi resurse umane
9. Cu privire la executarea bugetului raional pentru I semestru al anului 2020.Raportor: L.Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe.
10. Cu privire la măsurile de pregătire a instituţiilor, întreprinderilor şi obiectivelor de menire socială din raion pentru funcţionarea eficientă în perioada de toamnă - iarnă 2020-2021.Raportor: Gr.Filipov, preşedintele raionului. 
11. Cu privire la operarea unor modificări în Programul raional de reparaţie şi întreţinere a drumurilor publice locale pentru anul 2020.Raportor: E.Nicolaev, şef Secţie construcţii şi dezvoltarea teritoriului
12. Cu privire la eliberarea din funcţia de Preşedinte a raionului a dlui Grigore Filipov. Raportor: P.Bondari, consilier raional
13. Cu privire la eliberarea din funcţia de vicepreşedinte a raionului a dlui Sergiu Grigoriev. Raportor: V.Tataru, consilier raional
14. Cu privire la rezultatele controlului Inspecţiei financiare la ÎM COCT ,,Prietenia”. Raportor: Gr.Filipov, preşedintele raionului Coraportor: A.Stasev, contabil
15. Cu privire la reglementarea activităţii IM COCT Prietenia. Raportor: S.Grigoriev, vicepreşedintele raionului
16. Cu privire la aprobarea organigramei şi statelor de personal ale Aparatului preşedintelui raionului şi ale altor subdiviziuni din subordinea Consiliului raional.Raportor: G.Berzan, şef Secţie juridică şi resurse umane
17. Cu privire la stabilirea şi aprobarea parcursului-limită anual de serviciu din cadrul Consiliului raional Raportor: P.Rusu, consilier raional
18. Cu privire la aprobarea Regulamentului privind stabilirea numărului abonamentelor de telefoane de serviciu, faxuri, utilizate de către angajaţii subdiviziunilor Consiliului raional. Raportor:P.Rusu, consilier raional
19. Cu privire la aprobarea Programului de activitate al Consiliului raional Dubăsari pentru anul 2021. Raportor: M.Jimbei, secretarul Consiliului raional
20. Cu privire la aprobarea Planului de Dezvoltare Economică a raionului pentru anii 2021-2023, în cadrul proiectului ,,Primarii pentru Creşterea Economică” Raportor: D.Popa,vicepreşedintele raionului

Din toate proiectele de decizii propuse, unul a fost exclus de pe ordinea de zi, și anume proiectul nr.6 ”Cu privire la semnarea unor acorduri”. De asemenea alte cinci proiecte nu au acumulat numărul necesar de voturi, proiectele nr.1, nr.4, nr.9, nr.10 și nr.11. Astfel, în total au fost adoptate 14 decizii.
Toate deciziile adoptate în cadrul ședinței ordinare din data de 16.12.20, respectînd termenii legislativi se vor aduce la cunoștință prin publicare în Registrul de stat al actelor locale și pe pagina oficială a Consiliului raional Dubăsari www.dubasari.md

Lasa un comentariu

Nume
Email
Comentarii
Contact
MD-4572, Republica Moldova,
raionul Dubăsari, satul Coşniţa, str. Păcii 70.

E-mail:  www.consiliudubasari@gmail.com

14 decizii au fost adoptate în cadrul ședinței ordinare a Consiliului raional Dubăsari din 16 decembrie - Consiliul Raional Dubăsari

дубоссарский районный совет

Aдрес Дубоссарского Районного Совета

дубоссарский районный совет, Aдрес Дубоссарского Районного Совета,

descmeta

descmeta