Harta site-ului
Ajutor
Consiliul raional Dubăsari se va întruni în ședință ordinară de lucru
Consiliul raional Dubăsari se va întruni în ședință ordinară de lucru

În temeiul art. 53, 54 ale Legii privind administraţia publică locală nr.436/2006, Legii privind descentralizarea administrativă nr.435/2006, deciziilor Consiliului raional nr. 5-1 din 26.12.2019 „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind constituirea şi funcţionarea Consiliului raional Dubăsari” şi nr. 1/3 din 20.03.20 „Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Aparatului preşedintelui raionului”, având în vedere Hotărârea Comisiei Naţionale Sănătate Publică nr. 35 din 27.11.2020, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului raional pe data de 16 decembrie 2020, ora 1300, în incinta ÎM ,,Centrul de odihnă pentru copii şi tineret ,,Prietenia”, cu următoarea ordine de zi:
1. Cu privire la asigurarea măsurilor de protecţie a populaţiei şi bunurilor materiale în caz de pericol sau declanşare a situaţiilor excepţionale, incendiilor pe teritoriul raionului.
Raportor: S. Gatman, şef Secţie situaţii excepţionale.
2. Cu privire la realizarea Planului de măsuri pentru implementarea Strategiei raionale de dezvoltare a domeniului tineret în anul 2019- 2020.
Raportor: M. Perciuleac, şef Secţie cultură şi turism.
3. Cu privire la rezultatele inventarierii bunurilor mobile şi imobile ale Consiliului raional.
Raportor: M. Jimbei, secretarul Consiliului raional.
4. Cu privire la licitaţia de vânzare a unor unităţi de transport.
Raportor: A. Vinari, şef Centru Sănătate Dubăsari.
5. Cu privire la rezultatele controlului Inspecţiei financiare la ÎM COCT ,,Prietenia”.
Raportor: N. Torpan, administrator ÎM COCT Prietenia.
Coraportor: A. Stasev, contabil.
6. Cu privire la reglementarea activităţii ÎM COCT Prietenia.
Raportor: S. Grigoriev, vicepreşedintele raionului.
7. Cu privire la rezultatele inspectării financiare în cadrul Consiliului raional.
Raportor: Ec. Moiseev, şef Secţie administrativ financiară.
Coraportori:L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe.
G. Berzan, şef Secţie juridică şi resurse umane.
8. Cu privire la executarea bugetului raional pentru I semestru al anului 2020.
Raportor: L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe.
9. Cu privire la aprobarea Planului de Dezvoltare Economică a raionului pentru anii 2021-2023, în cadrul proiectului ,,Primarii pentru Creşterea Economică”.
Raportor: D. Popa, vicepreşedintele raionului.
10. Cu privire la semnarea unor acorduri de cooperare.
Raportor: S. Grigoriev, vicepreşedintele raionului.
11. Cu privire la aprobarea graficului concediilor de odihnă anuale.
Raportor: G. Berzan, şef Secţie juridică şi resurse umane.
12. Cu privire la situaţia creată în sectorul agrar din raion în anul curent şi măsurile de redresare a acesteia.
Raportor: S. Guvir, şef Secţie agricultură şi cadastru.
13. Cu privire la operarea unor modificări în Programul raional de reparaţie şi întreţinere a drumurilor publice locale pentru anul 2020.
Raportor: E. Nicolaev, şef Secţie construcţii şi dezvoltarea teritoriului.
14. Cu privire la aprobarea Programului de reparaţie şi întreţinere a drumurilor locale de interes raional pentru anul 2021.
Raportor: E. Nicolaev, şef Secţie construcţii şi gospodărie comunală.
15. Cu privire la măsurile de pregătire a instituţiilor, întreprinderilor şi obiectivelor de menire socială din raion pentru funcţionarea eficientă în perioada de toamnă - iarnă 2020-2021.
Raportor: Gr. Filipov, preşedintele raionului.
16. Cu privire la Notificarea de către Oficiul Teritorial al Cancelariei de Stat a Deciziei Consiliului raional nr.3/15 din 04.09.2020.
Raportor: M. Jimbei, secretarul Consiliului raional.
17. Cu privire la aprobarea unui proiect investiţional.
Rapotor: S. Grigoriev, vicepreşedintele raionului.
18. Cu privire la aprobarea organigramei şi statelor de personal ale Aparatului preşedintelui raionului şi ale altor subdiviziuni din subordinea Consiliului raional.
Raportor: G. Berzan, şef Secţie juridică şi resurse umane.
19.. Cu privire la aprobarea bugetului raional pentru anul 2021 în prima lectură.
Raportor: L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe.
20. Cu privire la trecerea în evidenţa militară a tinerilor născuţi în anul 2005 şi cei de vârstă mai înaintată care din diferite motive nu au fost anterior trecuţi în evidenţa militară.
Raportor: A. Reul, şef Secţie administrativ-militară.
21. Cu privire la aprobarea Programului de activitate al Consiliului raional Dubăsari pentru anul 2021.
Raportor: M. Jimbei, secretarul Consiliului raional.
22. Cu privire la modificarea bugetului.
Raportor: L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe.
23. Cu privire la aprobarea bugetului raional pentru anul 2021 în lectura a doua.
Raportor: L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe.
24. Cu privire la acordarea premiului anual.
Raportor: Ec. Moiseev, şef Secţie administrativ financiară.
Proiectele de decizie sunt publicate pe pagina web a raionului www.dubasari.md.

Lasa un comentariu

Nume
Email
Comentarii
Contact
MD-4572, Republica Moldova,
raionul Dubăsari, satul Coşniţa, str. Păcii 70.

E-mail:  www.consiliudubasari@gmail.com

Consiliul raional Dubăsari se va întruni în ședință ordinară de lucru - Consiliul Raional Dubăsari

дубоссарский районный совет

Aдрес Дубоссарского Районного Совета

дубоссарский районный совет, Aдрес Дубоссарского Районного Совета,

descmeta

descmeta