Reevaluarea copiilor cu cerinţe educaţionale speciale Serviciul de Asistenţă Psihopedagogică, conform planului de activitate, la data de 10-11 octombrie curent, a realizat reevaluarea copiilor cu cerinţe educaţionale speciale care necesită abordare individualizată în procesul de predare - învăţare, din cadrul instituţiilor de învăţămînt liceul teoretic “V. Ioviţă” Cocieri şi gimnaziul Roghi. În urma reevaluării, Serviciul de Asistenţă Psihopedagogică elaborează un raport de reevaluare care conţine rezumatul fiecărui tip de evaluare, cu formularea concluziilor şi a recomandărilor corespunzătoare, a măsurilor de intervenţie şi a serviciilor de suport pentru incluziunea educaţională. Rezultatele evaluării complexe ajută cadrele didactice să elaboreze acţiunile privind incluziunea educaţională a copiilor, a planurilor educaţionale individualizate sau de asistenţă. Toate acestea servesc drept recomandări pentru părinţi, cadre didactice şi cadre didactice de sprijin care asistă copiii în procesul de incluziune educaţională. În procesul de lucru specialiştii SAP au acordat asistenţă metodologică şi psihologică copiilor cu cerinţe educaţionale speciale, cadrelor didactice, cadrelor didactice de sprijin, venind cu recomandări, metode de lucru, care vor ajuta copiilor să se încadreze mai eficient în procesul educaţional. Serviciul de Asistenţă Psihopedagogică continuă să promoveze educaţia incluzivă pentru interesul copilului cu cerinţe educaţionale speciale Irina POTOROCA, pedagog SAP |
Lasa un comentariu