Paşi de urmat pentru managerul informat
Paşi de urmat pentru managerul informat

La data de 09 decembrie 2024, Direcţia Educaţie a organizat şi desfăşurat o şedinţă ordinară, cu participarea managerilor şcolari. La şedinţă au fost prezente cadrele manageriale din instituţiile de învăţământ preuniversitar. De asemenea, la şedinţa desfăşurată, a fost prezent și domnul Gurii Isac, vicepreşedintele raionului, responsabil de domeniul social, doamna Olga Loghinov, şefa interimară a Secţiei Finanţe.
La şedinţă au fost puse în discuţie următoarele întrebări din ordinea de zi:
1. Cu privire la organizarea şi desfăşurarea tezelor semestriale în anul şcolar 2024 – 2025, sesiunile de iarnă/vară. Raportoare: Braducean Larisa, Tolstenco Violeta
2. Cu privire la realizarea, corelarea bugetului în anul calendaristic 2024.  Raportoare: Braducean Larisa, Loghinov Olga
3. Cu privire la rezultatele evaluării tematice în clasele a VIII-a şi a IX-a. Raportoare: Tolstenco Violeta, Andrieş Valentina
4. Cu privire la organizarea şi desfăşurarea activităţilor consacrate sărbătorilor de iarnă. Raportoare: Braducean Larisa
Diverse: Cu privire la acordarea ajutorului material copiilor, elevilor din familiile defavorizate. Raportoare: Braducean Larisa
Toate proiectele de hotărâre au fost aprobate şi urmează a fi realizate de către managerii instituţiilor de învăţământ preuniversitar.
Violeta TOLSTENCO, şefa Secţiei politici educaţionale,
DE Dubăsari

Lasa un comentariu

Nume
Email
Comentarii
Contact
MD-4572, Republica Moldova,
raionul Dubăsari, satul Coşniţa, str. Păcii 70.

E-mail:  www.consiliudubasari@gmail.com

Paşi de urmat pentru managerul informat - Title: Title general site

,