Instrucţiuni implementate pentru activitate Astăzi, 17 iunie 2020, în incinta Consiliului raional, şef Direcţie Învăţământ General, doamna Braducean Larisa, împreună cu angajaţii DÎG au organizat şi desfăşurat o şedinţă ordinară cu participarea managerilor şcolari. La şedinţă au fost prezenţi toţi cei 13 manageri din cadrul instituţiilor de învăţământ general Dubăsari. Şedinţa s-a desfăşurat cu următoarea "Ordine de zi": 1. Cu privire la organizarea sesiunii suplimentare pentru absolvirea ciclurilor de şcolaritate gimnazial şi liceal, raportor - Tolstenco Violeta. 2. Cu privire la instruirea şi formarea cadrelor didactice pentru a fi formatori locali în formarea competenţelor TIC, raportori - Braducean Larisa, Filipenco Elena. 3. Cu privire la admiterea în liceu în anul de studii 2020 - 2021, raportor - Tolstenco Violeta. 4. Cu privire la asigurarea cu manuale, raportor - Isaicul Svetlana. 5. Cu privire la organizarea şi desfăşurarea activităţilor extracurs în perioada de pandemie, raportor - Isaicul Svetlana. 6. Cu privire la organizarea şi desfăşurarea reuniunilor republicane/raionale, raportor - Iaviţa Tatiana. 7. Cu privire la redistribuirea mijloacelor financiare, raportor - Braducean Larisa. 8. Cu privire la odihna de vară, raportor - Iaviţa Tatiana. 9. Cu privire la întocmirea Rapoartelor de activitate / Planurilor de activitate, raportori - Braducean Larisa, Filipenco Elena. 10. Cu privire la pregătirea instituţiilor (blocurile sanitare, calculatoare, detergenţi, dezinfectanţi, măşti), raportor - Braducean Larisa. E de remarcat faptul că şedinţa s-a desfăşurat în regim on-line, cu mici deficienţe tehnice, care au fost excluse în regim rapid. Violeta NAKAI - TOLSTENCO, Şef Secţie politici educaţionale şi management economic |
Lasa un comentariu