Ședință productivă a Consiliului raional Dubăsari: toate proiectele de pe ordinea de zi au fost aprobate

Consiliul raional Dubăsari s-a întrunit în ședință ordinară de lucru, cu participarea a 26 din cei 27 de aleși locali. Prin votul majorității consilierilor, domnul Valeriu DRIGA a fost ales în calitate de președinte al ședinței.
Pe ordinea de zi au fost incluse inițial 14 chestiuni. La propunerea președintelui, aceasta a fost suplinită cu cea de-a 15-a întrebare, înaintată de domnul Grigore FILIPOV, privind acordarea premiului anual pentru anul 2023 președintelui raionului. Propunerea a fost supusă votului și inclusă pe ordinea de zi.
În cadrul ședinței au fost examinate și aprobate următoarele subiecte:
- Activitățile pentru încorporarea cetățenilor născuți în anii 1998–2007 în serviciul militar în termen, cu termen redus și serviciul civil (octombrie 2025 – ianuarie 2026).
- Transmiterea unui lot de carte bibliotecilor din raion.
- Aprobarea rețelei de instituții, a rețelei de clase și a contingentului de elevi pentru anul școlar 2025–2026.
- Transmiterea unui bun imobil.
- Executarea bugetului raional pentru semestrul I al anului 2025.
- Corelarea și modificarea bugetului raional.
- Casarea unor mijloace fixe uzate.
- Aprobarea Programului Teritorial de Imunizări pentru anii 2025–2027.
- Operarea unor modificări în Decizia CR nr. 5/12 din 19.12.2024 privind organigrama și statele de personal ale IMSP CS Dubăsari.
- Aprobarea Programului Teritorial de combatere a hepatitelor virale B, C și D pentru anii 2025–2028.
- Repartizarea profitului net obținut de Î.M. COCT „Prietenia” în anul 2024.
- Repartizarea profitului net obținut de Î.M. Centrul Stomatologic Dubăsari în anul 2024.
- Aprobarea Statutului Î.M. „Centrul Stomatologic Dubăsari”.
- Transmiterea unei unități de transport către Colegiul de Ecologie din Chișinău.
- Acordarea premiului anual pentru anul 2023 președintelui raionului, domnul Grigore FILIPOV.
Toate proiectele de decizie au fost consultate în cadrul comisiilor consultative de specialitate și au primit avize pozitive.
Ședința a avut o durată de 90 de minute, iar toate cele 15 proiecte au fost aprobate cu susținerea majorității consilierilor prezenți.
Aparatul Președintelui raionului
Lasa un comentariu