Consiliul raional Dubăsari pe 20 august se convoacă în ședință ![]() În temeiul art. 45, al. (2) și al. (3), art. 53, 54 din Legea privind administraţia publică locală nr. 436/2006, cu modificările şi completările ulterioare, a Dispoziției președintelui raionului Nr. 111-n din 9 august 2024, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului raional pe data de 20 august2024, ora 1100, în Sala mare de ședințe, etajul II, din incinta Consiliului raional. Spre aprobare, Consilierilor raionali se propune următoarea ordine de zi: 1. Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Direcției Educație Dubăsari. Raportor: Larisa Brăducean, șefă interimară, Direcția Educație; 2. Cu privire la instituirea Consiliului consultativ al Direcției Educație Dubăsari. Raportor: Larisa Brăducean, șefă interimară, Direcția Educație; 3. Cu privire la transmiterea unor bunuri. Raportor: Larisa Brăducean, șefă interimară, Direcția Educație; 4. Cu privire la aprobarea Regulamentului privind compensarea parțială a cheltuielilor deținătorilor și proprietarilor de terenuri agricole, amplasate după traseul Râbnița-Tiraspol, ca urmare a plăților ilegal aplicate de Tiraspol la trecerea prin posturile neautorizate de control. Raportor: Sergiu Grigoriev, președintele raionului; 5. Cu privire la expunerea la licitația de vânzare a unor bunuri imobile. Raportor: Sergiu Grigoriev, președintele raionului; 6. Cu privire la aprobarea Acordului de parteneriat dintre Consiliul raional Dubăsari şi Fundația CRED (Centrul româno-elvețian pentru dezvoltarea sistemului de sănătate). Raportor: Liliana Petică, șefă IMSP CS Dubăsari; 7. Cu privire la rezultatele activității IMSP CS Dubăsari pentru anul 2023 și stabilirea sarcinilor prioritare pentru anul 2024. Raportor: Liliana Petică, șefă IMSP CS Dubăsari; 8. Cu privire la aprobarea Planului raional de acțiuni privind implementarea Programului național de prevenire și control al bolilor netransmisibile prioritare pentru anii 2023-2027. Raportor: Liliana Petică, șefă IMSP CS Dubăsari; 9. Cu privire la operarea unor modificări în Decizia CR nr.3/1 din 27.12.2023 ”Cu privire la aprobarea organigramei și a statelor de personal ale IMSP CS Dubăsari”. Raportor: Liliana Petică, șefă IMSP CS Dubăsari; 10. Cu privire la executarea bugetului raional pentru anul 2023. Raportor: Olga Loghinova, șefă interimară, Secția finanțe; 11. Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Secției finanțe. Raportor: Olga Loghinova, șefă interimară, Secția finanțe; 12. Cu privire la instituirea Comisiei raionale de privatizare. Raportor: Galina Berzan, șefă Secție management instituțional; 13. Cu privire la instituirea Comisiei raionale pentru asigurarea schimbării și eliberării legitimațiilor pentru victimele reabilitate ale represiunilor politice. Raportor: Galina Berzan, șefă Secție management instituțional; 14. Cu privire la rezultatele evaluării tematice, planificate de CNAM la ÎM Centrul stomatologic Dubăsari. Raportor: Dorel Andrieș, șef ÎM Centrul stomatologic Dubăsari; 15. Cu privire la aprobarea repartizării profitului net obținut de ÎM Centrul stomatologic Dubăsari în anul 2023. Raportor: Dorel Andrieș, șef ÎM Centrul stomatologic Dubăsari; 16. Cu privire la aprobarea repartizării profitului net obținut de ÎM Centrul pentru copii și tineret „Prietenia” în anul 2023. Raportor: Viorica Verlan, șefăÎM Centrul pentru copii și tineret „Prietenia”; 17. Cu privire la desemnarea candidaturilor membrilor pentru constituirea Consiliului electoral de circumscripție al raionului Dubăsari. Raportor: Maria Jimbei, secretară interimară a Consiliului raional; 18. Cu privire la casarea unor mijloace fixe uzate. Raportor: Maria Jimbei, secretară interimară a Consiliului raional; 19. Cu privire la aderarea Consiliului raional Dubăsari la Asociația Obștească „Uniunea Consiliilor Raionale din Republica Moldova”. Raportor:Sergiu Grigoriev, președintele raionului; 20. Cu privire la unele modificări în anexa nr. 3 din Decizia Consiliului raional nr.2/11 din 12.02.24. Raportor: Sergiu Grigoriev, președintele raionului; 21. Cu privire la transmiterea unei unități de transport. Raportor: Sergiu Grigoriev, președintele raionului; 22. Cu privire la operarea unor modificări în Programul raional de reparaţie şi întreţinere a drumurilor publice locale de interes raional pentru anul 2024. Raportor: Alexandru Reul, vicepreședintele raionului; 23. Cu privire la transmiterea unui lot de carte bibliotecilor din raion. Raportor: Maria Perciuleac, șefă Secție cultură și turism; 24. Cu privire la transmiterea unor bunuri. Raportor: Maria Perciuleac, șefă Secție cultură și turism; 25. Cu privire la corelarea bugetului raional. Raportor: Olga Loghinova, șefă interimară, Secția finanțe; 26. Cu privire la instituirea Comisiei de concurs pentru ocuparea funcției vacante de șef Direcție Educație Dubăsari. Raportor: Sergiu Grigoriev, președintele raionului; 27. Cu privire la activitățile pentru încorporarea cetățenilor a.n.1977-2006 în serviciul militar în termen, cu termen redus și serviciul civil, în perioada octombrie 2024-ianuarie 2025. Raportor: Ion Prodan, șef Secție administrativ-militară; 28. Cu privire la modificarea unor raporturi de serviciu. Raportor: Sergiu Grigoriev, președintele raionului. |
Lasa un comentariu