| Secția informare, transparență și relații cu publicul Secția informare, transparență și relații cu publicul
Şef Secţie informare, transparenţă şi relaţii cu publicul – Ecaterina RACOVEŢ, tel: 0248-44 758;
Colaboratorii Secţiei : - Specialist principal, domeniu secretariat – Ana Berzan, 0248-44 758
- Specialist principal, tehnologii informaţionale – Zarif Ghilmutdinov, 0248-44 758
- Administrator rețea de calculatoare- vacant, 0248-44-758
- Specialist principal, relații cu publicul - Tatiana Gherb, 0248-44-758
- Specialist superior, relații cu publicul - Iana Carpov, 0248-44-155
- Specialist, relații cu publicul - vacant
- Redactor - șef - Marina Lupașco, 0248-44-758
- Redactor principal - Nicolai Nesterov, 0248- 44 - 758
- Redactor superior - vacant
Secția are rolul să asigure transparenţa activităţii și să promoveze imaginea Consiliului raional prin editarea buletinului informativ "Dubăsărenii" şi adminstrarea paginii web oficiale a Consiliului raional www.dubasari.md; informarea publicului despre deciziile şi proiectele lansate de Consiliul raional; să ofere informaţii cu privire la activitatea de bază, comentarii cu privire la problemele de stringentă actualitate; să fie veriga de legătură cu reprezentaţii mass-media; responsabilă de buna organizare a fluxului documentar în cadrul instituţiei şi ţinerea lucrărilor de secretariat; asigurarea examinării petiţiilor cetăţenilor şi monitorizarea respectării dreptului lor la petiţionare; dezvoltarea şi implementarea tehnologiilor informaţionale noi în activitatea Consiliului raional; să ia poziţie în numele instituţiei pentru salvarea reputaţiei acesteia; desfăşurarea acţiunilor protocolare. Secția informare, transparență și relaţii cu publicul este responsabilă pentru: - asigurarea transparenței activităţii Autorităţii executive a Consiliului raional şi a subdiviziunilor sale, informarea activă a societății privind domeniile de activitate a instituţiei prin publicarea materialelor prezentate de funcţionarii publici, angajaţii Consiliului raional, serviciile descentralizate şi desconcentrate în buletinul informativ, pagina web oficială şi reţelele de socializare administrate de colaboratorii Secţiei;
- promovarea iniţiativelor şi politicilor Consiliului raional, lansate în conformitate cu Programul de activitate a instituţiei şi programelor naţionale prin realizarea transparenţei procesului decizional şi executoriu la nivel raional;
- ajustarea cadrului normativ – metodologic în domeniul ţinerii lucrărilor de secretariat şi asigurarea gestionării fluxului de documente în cadrul Consiliului raional;
- asigurarea desfăşurării programului de audienţă a cetăţenilor, respectiv prin ţinerea evidenţei tuturor petiţiilor, adresărilor, cererilor adresate Preşedintelui raionului şi monitorizarea expedierii răspunsurilor în termenii stabiliţi de legislaţia în vigoare.
- asigurarea implementării tehnologiilor informaţionale şi asistenţei tehnico – informaţionale în Consiliul raional, întru realizarea politicii de stat în domeniul dezvoltării informaţionale;
- asigurarea unei bune organizări a acţiunilor protocolare pentru conducerea raionului;
- consultarea conducerii raionului privind iniţierea şi menţinerea bunelor relaţii cu societatea;
- asigurarea eficientă şi a unor condiţii optime de activitate a Preşedintelui raionului;
- asigurarea comunicării şi legăturilor cu instituţiile internaţionale;
- acordarea asistenţei metodologice şi consultative autorităţilor publice locale, pe problemele din competenţa sa;
- monitorizarea presei şi a opiniei publice pentru asigurarea cunoașterii atitudinii publicului privind inițiativele lansate de Consiliul raional;
Evenimente tradiţionale: - Ziua internaţională a libertăţii presei – 3 mai
- Ziua funcţionarului public – 23 iunie
- Ziua mondială a telecomunicaţiilor şi societăţii informaţionale – 17 mai
- Ziua internaţională a accesului la informaţii – 28 septembrie
- Ziua internaţională pentru dezvoltarea informaţională – 24 octombrie
- Ziua mondială a informaţiei – 26 noiembrie
| |