Harta site-ului
Ajutor
Şedinţa de bilanţ a Inspectoratului de Poliţie Dubăsari
Şedinţa de bilanţ a Inspectoratului de Poliţie Dubăsari

La data de 11 iulie anul curent, în satul Ustia, a avut loc şedinţa de bilanţ ce a inclus  darea de seamă a inspectoratului de poliţie Dubăsari pe perioada anului 2013, prima şedinţă după reforma care a avut loc la Ministerul Afacerilor Interne.  Activitatea inspectoratului a fost prezentată celor prezenţi ca: Preşedintele raionului Dubăsari dl Grigore Policinschi, şeful direcţiei de investigare  a fraudei, colonel de poliţie dl Briceag Vitalie, dna procuror Valentina Bratu  şi primarilor din 8 localităţi a raionului Dubăsari. 
Ordinea de zi a fost prezenatată de Vitalie Grabovschi comisar de poliţie Dubăsari şi a fost alcătuită din: expunerea notei informative la general, redată de către şeful managementului operaţional ce ţine de activitatea ce a fost desfăşurată pe parcursul întregului semestru dl Borjacov Sergiu, administraţia publică  a dat o apreciere  activităţii poliţiei pe parcursul anului 2013.
,,Inspectoratul de poliţie Dubăsari pe parcursul anului 2013 a consolidat activitatea cu toate eforturile în vederea consolidării optime de activitate, a creat o imagine pozitivă în societate privind munca colaboratorilor, organizarea şi conlucrarea eficientă cu diferite subdiviziuni, detaşamente, diferite direcţii. Pe parcursul acestei perioade s-au desfăşurat mai multe activităţi ca concentrarea efortului maxim către toate categoriile de criminalităţi, infracţiuni şi desigur investigarea lor sub toate aspectele, sporirea calităţii urmăririi penale. În perioada respectivă au fost înregistrate: 734 sesizări comparativ cu 835 sesizări din anul trecut ceea ce presupune o evoluţie destul de semnificativă.  Tot o dată indicii poliţiei sunt asigurarea ordinii de drept şi pacea  în sănătate. Menirea colaboratorilor  însă nu este numai menţinerea ordinii publice în localităţi şi descoperirea infracţiunilor  dar şi dispun de sarcini ce constau de asigurarea proprietăţii cetăţenilor de pe ambele maluri din stînga Nistrului inclusiv şi menţinerea teritorailă administrativ a raionului Dubăsari”. Aceasta este doar o bucată de informaţie preluată din darea de seamă a inspectoratului de poliţie Dubăsari. Au urmat statistici concrete de fraude şi încălcări a fiecărei localităţi în parte şi desigur paşii ce au fost înterprinşi pentru a înlătura provocările de rea dorinţă. De asemenea la finele şedinţei de bilanţ, dl. Grabovschi împreună cu primarii au avut necesitatea să prezinte d-lui Briceag problemele cu care se confruntă colaboratorii şi anume: lipsa unităţilor de transport pentru a transporta cadavrele de la locurile cu crime, sunt sectoare ce necesită reparaţie, au solicitat locuinţe pentru colaboratorii noi veniţi de la alt sector, din altă localitate şi multe alte solicitări pentru o activitate de succes a inspectoratului de poliţie. Şeful direcţiei de investigare a fraudei, colonel de poliţie dl  Vitalie Briceag a răspuns la solicitările expuse „ Este în competenţa mea să intru în esenţa şedinţei de azi pentru a raporta problemele existente. Este îmbucurător faptul că toţi primarii sunt satisfăcuţi de lucrul poliţiei, este bine că reacţionează rapid la problemele cetăţenilor. Ne vom strădui să facem tot posibilul ca aceste probleme să fie văzute şi auzite şi desigur că raportul va fi expus în totalitate conducerii”.
În discursul său dl Grigore Policinschi a menţionat: „Pentru mine ca executor al raionului Dubăsari, ca şi conducător sau chiar simplu cetăţean, este cel mai important rezultatul schimbărilor respective, în primul rînd vedem astăzi un rezultat pozitiv, bunăstarea colaboratorilor de poliţie. Este foarte important ca organele de poliţie să fie dotate cu unităţi de transport, cu locuinţe pentru cei care se stabilesc din alte locuităţi şi desigur să fie protejaţi şi susţinuţi de stat. Atunci cînd vorbim despre comunicarea cu autorităţile publice locale, putem spune că ea există şi este îmbucurător acest fapt, destul de apreciabil. În calitate de cetăţean simplu, ca conducător, vreau să menţionez că mai avem de lucrat şi de perfecţionat multe, ceea ce desigur este posibil pe viitor. Este foarte bine că nu este mai rău cum a fost. După părerea mea acest raport este unul bun, cu date şi informaţii utile”. La partea a doua a ordinii de zi fiecare primar şi-a expus recunoştinţa faţă de inspectoratul de poliţie Dubăsari şi au menţionat lucrurile pozitive a colaboratorilor. Unii dintre ei s-au bucurat de diplomele de merit din partea primarilor pentru activitate excelentă şi conlucrare eficientă. 
Inspectoratul de poliţie Dubăsari îşi propune sarcinile de bază ca: combaterea corupţiei, asigurarea drepturilor omului, conlucrarea cu organele publice centrale, instituţiile non guvernamentale, o atenţie deosebită asupra criminalităţii în raion. 

Lilia Stratenco, redactor

Lasa un comentariu

Nume
Email
Comentarii
Contact
MD-4572, Republica Moldova,
raionul Dubăsari, satul Coşniţa, str. Păcii 70.

E-mail:  dubasari@list.ru

Şedinţa de bilanţ a Inspectoratului de Poliţie Dubăsari - Consiliul Raional Dubăsari

дубоссарский районный совет

Aдрес Дубоссарского Районного Совета

дубоссарский районный совет, Aдрес Дубоссарского Районного Совета,

descmeta

descmeta