Harta site-ului
Ajutor
Se anunţă şedința ordinară a Consiliului raional Dubăsari
Se anunţă şedința ordinară a Consiliului raional Dubăsari

În temeiul Dispoziţiei Preşedintelui Nr. 22-n din 12 februarie 2018 „Cu privire la convocarea şedinţei ordinare a Consiliului raional”, pe data de 22 februarie 2018, ora 11:00, în incinta Consiliului raional Dubăsari, în sala mare de şedinţe, se convoacă ședința ordinară a Consiliului raional cu următoarea ordine de zi:  
  1. Cu privire la executarea bugetului şi executarea programului de activitate al Consiliului raional pentru anul 2017 şi sarcinile prioritare în anul 2018. Raportor: Gr. Policinschi, Preşedintele raionului Dubăsari; Coraportori: L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe; L. Braducean, şef Direcţie învăţământ general; V. Vancea, şef Direcţie asistenţă socială şi protecţia familiei; M. Cara, şef-interimar IMSP CS Dubăsari; S. Ţanga, administratorul ÎM ”Centrul stomatologic Dubăsari”; N. Torpan, administrator al Centrului de odihnă pentru copii şi tineret ”Prietenia”; V. Nagalisov, directorul şcolii sportive raionale.
  2. Cu privire la realizarea Programului raional de dezvoltare şi susţinere a  antreprenoriatului mic şi mijlociu pentru anii 2013 – 2020 în anul 2017. Raportor: L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe.
  3. Cu privire la gestionarea eficientă a fondului funciar din raion şi măsurile întreprinse în vederea organizării reglementării regimului proprietăţii funciare. Raportor: S. Guvir, şef Direcţie agricultură şi cadastru.
  4. Cu privire la acordul Consiliului raional de primire în proprietate a unor bunuri imobile. Raportor: S. Guvir, şef Direcţie agricultură şi cadastru.
  5. Cu privire la aprobarea Regulamentului cu privire la acordarea unor plăţi directe proprietarilor de terenuri agricole amplasate după traseul Rîbniţa - Tiraspol, raionul Dubăsari. Raportor: S. Guvir, şef Direcţie agricultură şi cadastru.
  6. Cu privire la dispunerea măsurilor pentru luarea la evidenţă militară a tinerilor anul naşterii 2002 şi încorporarea în serviciul militar în termen şi cu termen redus în perioada anului 2018. Raportor: O. Straistari, şef Secţie administrativ-militară Dubăsari.
  7. Cu privire la aprobarea Strategiei raionale de dezvoltare a domeniului tineret pentru anul 2018-2022. Raportor: M. Perciuleac, şef Direcţie cultură şi turism.
  8. Cu privire la operarea unor modificări în Decizia CR nr. 08-10 din 21.12.2017 “Cu privire la aprobarea bugetului raional pentru anul 2018 în lectura a doua”. Raportor: L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe.
  9. Cu privire la semnarea acordului de parteneriat între Consiliul Raional Dubăsari şi Administraţia Raionului Ponîrovsky, regiunea Kursk, Federaţia Rusă. Raportor: Gr. Policinschi, Preşedintele raionului Dubăsari
  10. Cu privire la reglementarea procesului de privatizare a fondului locativ al Consiliului raional Dubăsari. Raportor: Gr. Policinschi, Preşedintele raionului Dubăsari
  11. Cu privire la acordarea unei prime. Raportor: V. Bacioi, preşedintele comisiei de specialitate a Consiliului raional pe probleme administrative, buget şi finanţe.
Proiectele de decizii le puteţi descărca accesând rubrica transparenţă decizională, www.dubasari.md.

Lasa un comentariu

Nume
Email
Comentarii
Contact
MD-4572, Republica Moldova,
raionul Dubăsari, satul Coşniţa, str. Păcii 70.

E-mail:  www.consiliudubasari@gmail.com

Se anunţă şedința ordinară a Consiliului raional Dubăsari - Consiliul Raional Dubăsari

дубоссарский районный совет

Aдрес Дубоссарского Районного Совета

дубоссарский районный совет, Aдрес Дубоссарского Районного Совета,

descmeta

descmeta