Harta site-ului
Ajutor
Apl I şi conducătorii serviciilor desconcentrate şi descentralizate în şedinţă de lucru
Apl I şi conducătorii serviciilor desconcentrate şi descentralizate în şedinţă de lucru

 Primarii localităţilor din raion, conducătorii serviciilor desconcentrate în teritoriu şi descentralizate ale Consiliului raional sau întrunit în şedinţă comună de lucru la data de 8 septembrie în sala mare de şedinţe a Consiliului raional, pentru a discuta măsurile şi activităţile executate în luna august, sistematizarea măsurilor şi activităţilor pentru luna septembrie, cît şi pregătirea către sezonul toamnă-iarnă 2015-2016. Şedinţa a fost prezidată de către vicepreşedintele raionului Dubăsari, dl Leonid Gaţcan.

Reieşind din informaţiile prezentate de către participanţii la şedinţă în soluţionarea problemelor abordate, au fost expuse următoarele solicitări şi recomandări:

  • Dl S.Guvir, şef Direcţie agricultură şi cadastru a solicitat prezentarea  informaţiei de către Direcţia raională siguranţa alimente(dl.Botnariuc) privind eliberarea autorizaţiilor pentru export a cerealelor din roada anului 2015 la agenţii economici din transnistria, care prelucrează neligitim terenurile agricole proprietate privată a deţinătorilor de terenuri din primăriile din stînga Nistrului; iar APL I de a prezenta informaţiile privind contractele de arendă a terenurilor agricole şi altor bunuri decît terenurile.
  • Vicepreşedintele raionului (dl L.Gaţcan) a recomandat tuturor APL I de a precăuta posibilitatea  achiziţionării laptelui natural de la producătorul SRL „Prorovi Prim” (Holercani) întru susţinerea producătorului autohton şi alimentaţia sănătoasă a copiilor. Totodată dlui a accentuat necesitatea de a susţine agenţii economici din teritoriu, avînd în vedere situaţia economică precară din ţară.
  • Şef adjunct Inspectoratul de poliţie Dubăsari (dl E.Recean) a solicitat primarilor de a lua măsuri în legătură cu  cîinii vagabonzi sau cu semne de suspecţii la rabie care prezintă pericol pentru societate.
  • A.Malai, SA „Moldova Gaz” a informat audienţa despre mersul pregătirilor către sezonul toamnă iarnă, precum şi verificarea contoarelor instituţiilor publice şi consumatorilor casnici, accentuând în acest context necesitatea atestării operatorilor cît şi a persoanelor responsabile de cazangerii de către „Flacăra Albastră” pînă la data de 15 octombrie curent.
  • Primarii localităţilor au abordat din nou problema şi anterior ridicată de mai multe ori privind indisponibilitatea persoanelor responsabile de sectorul energetic la zilele de odihnă. În acest sens dlor au solicitat organizarea unei întruniri de lucru cu conducerea nemijlocită a SA „Red-Nord”filiala Rezina.
  • De asemenea au fost discutate şcolarizarea copiilor în instituţiile de învăţămînt, problema  primirii plăţilor de către beneficiari prin intermediul „Poşta Moldovei”, avînd în vedere încetarea activităţii Băncii de Economii. La acest capitol, primarii au solicitat să fie făcute adresări către autorităţile publice centrale de resort pentru a îmbunătăţi sediile oficiilor poştale din localităţi, cît şi instruirea sau angajarea suplimentară a colaboratorilor reieşind din volumul mărit de sarcini.
  • Vicepreşedintele raionului (dl L.Gaţcan) a menţionat că este regretabil faptul neprezentării serviciilor raionale care au tangenţă nemijlocită cu pregătirea către sezonul rece toamnă-iarnă 2015-2016, exprimîndu-şi speranţa că la următoarea şedinţă aceştia vor prezenta o informaţie amplă despre mersul pregătirilor către sezonul de iarnă.

 

 

Alexandra VATAV,

Specialist principal SASP

 

 

 

Lasa un comentariu

Nume
Email
Comentarii
Contact
MD-4572, Republica Moldova,
raionul Dubăsari, satul Coşniţa, str. Păcii 70.

E-mail:  dubasari@list.ru

Apl I şi conducătorii serviciilor desconcentrate şi descentralizate în şedinţă de lucru - Consiliul Raional Dubăsari

дубоссарский районный совет

Aдрес Дубоссарского Районного Совета

дубоссарский районный совет, Aдрес Дубоссарского Районного Совета,

descmeta

descmeta